نینتندو سویچ فقط ۴ گیگابایت رم دارد

۱۰ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بحث سخت افزار برای یک کنسول بازی برای خیلی از گیمرها مهم است. هر چقدر سخت افزار قوی‌تر باشد، بازی‌های با کیفیت‌تری ساخته می‌شوند و در نتیجه افراد بیشتری آن دستگاه را می‌خرند. میزان و رم و قدرت پردازنده از جمله مهمترین ویژگی‌های یک کنسول بازی به حساب می‌آیند. میزان رم و میزان رم گرافیکی نقش مهمی را در اجرای بازی‌های مختلف ایفا می‌کنند.  حالا خیلی‌ها دوست دارند از سخت افزار کنسول جدید نینتندو که سویچ نام دارد، بیشتر بدانند. آیا این کنسول بازی جدید از نظر سخت افزاری توان رقابت با ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ را دارد؟ هنوز چیزی از این موضوع نمی‌دانیم؛ اما شایعات جدید می‌گویند که نینتندو سویچ سخت افزار ضعیف‌تری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد.

شایعات جدید می‌گویند که کنسول سویچ از ۴ گیگابایت رم برخوردار است که این میزان دو برابر بیشتر از رم در نظر گرفته شده برای کنسول Wii U است. البته مشخص شده که این میزان رم در مدلی قرار داشته که در اختیار توسعه دهندگان بوده و شاید در مدل نهایی میزان رم بیشتر شود؛ اما در برخی از شایعات گفته شده که مدل تجاری این کنسول هم با همان ۴ گیگابایت رم به‌فروش می‌رسد.

امروزه دیگر داشتن ۴ گیگابایت رم برای یک کنسول بازی شگفت انگیز نیست. ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ با هشت گیگابایت رم راهی بازار شدند و حتما می‌دانید که در حال حاضر بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند هم ۴ گیگابایت رم دارند.

همچنین رم پایین برای بازی‌سازان مشکلات زیادی به وجود می‌آورد و باعث می‌شود که آن‌ها نتوانند بسیاری از بازی‌های کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیش ۴ را برای Wii U عرضه کنند و حتی نتوانند بازی جدیدی با کیفیت عنوان‌های عرضه شده برای پلتفرم‌های رقیب راهی بازار کنند.

منبع: nintendolife

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حسن ر.

    از آنجا که رزولوشن این دستگاه ۷۲۰p هستش، شاید این میزان کم RAM عجیب نباشه.

  2. Avatar امیر محمد

    کمه؟؟!

  3. Avatar han

    فقط iOS

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه