بسته‌ی جدید نینتندو مقوا یک فرمان و پدال و دنده است

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بسته سوم Nintendo Labo

بازی‌های مقوایی نینتندو یعنی سری Nintendo Labo، که برای کنسول نینتندو سوییچ طراحی شده‌اند، نه تنها محصولات سرگرم کننده و آموزنده‌ای هستند، بلکه فروشی شگفت‌انگیز داشته‌اند. در نتیجه اینکه ببینیم نینتندو بخواهد این سری بازی‌ها را با بسته‌های جدید ادامه دهد، اصلا موضوع عجیب و غافلگیرکننده‌ای نیست. نینتندو از بسته‌ی سوم Nintendo Labo رونمایی کرده است؛ بسته‌ای که «کیت وسیله‌ی نقلیه» نام دارد و همانطور که از اسمش پیداست، با استفاده از آن می‌تون یک بازی ماشین سواری را تجربه کرد.

قرار است بسته‌ی سوم سری Nintendo Labo با قیمت ۷۰ دلار در روز ۱۴ سپتامبر عرضه شود.

با این حال اگر با سری مقوایی Nintendo Labo آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این اسباب بازی‌ها، فقط هم یک کار انجام نمی‌دهند و دست بازی‌کننده را برای ساخت وسایل مختلف باز می‌گذارند. بسته‌ی Vehicle Kit نینتندو امکان ساخت یک فرمان و دنده و یکی دو لوازم جانبی دیگر برای کنترل خودرو، هواپیما و زیردریایی را ممکن می‌کنند.

سر هم کردن سازه‌های Labo کار ساده‌ای نیست، ولی تفاوت زیادی با ساخت یک مجموعه‌ی بزرگ لگو ندارد؛ یعنی زمان زیادی برای ساخت آن‌ها صرف می‌کنید، ولی نتیجه‌ی نهایی رضایت بخش و سرگرم کننده است. بسته‌ی Vehicle Kit سه کلید مختلف دارد که پس از ساخته شدن فرمان و پدال‌ها، امکان تعویض بین هواپیما، ماشین و زیردریایی را در حین بازی کردن فراهم می‌کنند.

مثل دیگر بسته‌های سری Nintendo Labo یک کارتریج بازی هم در بسته‌ی Vehicle Kit قرار داده شده که بازی‌های مختلفی برای انجام با سازه‌ی ساخته شده دارد.

قرار است بسته‌ی سوم سری Nintendo Labo با قیمت ۷۰ دلار در روز ۱۴ سپتامبر عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری از بسته‌ی Toy-Con 03: Vehicle Kit را ببینید.

دانلود ویدیو با کیفیت Full HD

منبع: Nintendo.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه