نینتندو: نیازی به هدست‌های واقعیت مجازی یا تکنولوژی ۴K نداریم

۲۵ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر شعبه‌ی فرانسه‌ی نینتندو به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه‌ی فرانسوری Les Numériques داشته است و در این مصاحبه‌ی بلند و بالا درباره‌ی دیدگاه نینتندو نسبت به تکنولوژی‌های جدید مثل هدست‌های واقعیت مجازی و وضوح تصویر ۴K صحبت کرده است.

«فیلیپه لووئه» (Philippe Lavoué)، با اشاره به صحبت‌های قبلی مسوولان نینتندو درباره‌ی اینکه قصد ندارد وارد این حوزه‌ها شوند و در آن‌ها سرمایه گذاری کنند، گفته است:

نینتندو سوییچ

«نگاهی به هدست‌های واقعیت مجازی بیاندازید؛ شک دارم برای مخاطب عام جذاب باشند. اگر نمی‌توانید یک بسته‌ی کامل به مخاطب ارایه دهید، آن‌ها قرار نیست منتظر بنشینند تا تکنولوژی خود را کامل کنید.

درباره‌ی ۴K، آیا باید روی یک تکنولوژی که هنوز از سوی بیشتر افراد استفاده نمی‌شود، سرمایه گذاری کرد؟ تلویزیون‌های ۴K در حال حاضر کجا پیدا می‌شوند؟ آیا باید روی یک تکنولوژی قبل از مخاطب، سرمایه گذاری کرد. ما نمی‌توانیم روی همه چیز سرمایه گذاری کنیم. این موضوع هم در میان است: آن وقت چه تفاوتی با رقبای خود خواهیم داشت؟

اگر همان کاری را کنیم که بقیه انجام می‌دهند، محکوم به مرگ هستیم، چون از آن‌ها کوچکتریم. می‌توان از سوییچ استفاده‌های مختلفی کرد. این دستگاه خودش را با سبک زندگی فرد تطابق می‌دهد. برگ برنده‌ی سوییچ این است که می‌تواند در زندگی روزمره‌ی شما جایی داشته باشد.»

مدیر شعبه‌ی فرانسه‌ی نینتندو به نکات جالبی اشاره می‌کند. هدست‌های واقعیت مجازی نه تنها بسیار گران هستند، بلکه هنوز کیفیت‌های لازم را ارایه نمی‌دهند و بازی کردن با آن‌ها، بدون در اختیار داشتن یک فضای باز و بزرگ، ممکن نیست. سیم‌ها و کابل‌های این هدست‌ها به تنهایی برای گیج کردن مخاطب کافی هستند.

فروش تلویزیون‌های ۴K هم با اینکه رو به رشد است، ولی در حال حاضر بیشتر خانه‌ها تلویزیون‌های فول اچ‌دی دارند.

نینتندو با کنسول جدید خود به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و مطمئنا در حال حاضر قصد به کارگیری تکنولوژی‌هایی مثل ۴K یا هدست‌های واقعیت مجازی را ندارد.

منبع: Nintendo Life

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ،shahabmp

    ظاهرا نینتندو نمیخواد از اشتباهات گذشته درس بگیره!!! مسیر “وی” موفق به شکست های بعدی رو فراموش کرده و میخواد دوباره همون سیر تکرار کنه!!! تلوزیون های ۴k به شکل رو به رشدی درحال فراگیر شدن هستند و الان دیگه تغریبا همه جا پیدا میشوند وبعید میدونم الان کسی که بخواد تلویزیون بخره به سراغ ۴k نره!!! ظاهرا دوباره باید منتظر روزهای بد برای نینتندو دوست داشتنی باشیم متاسفانه!!!

  2. Avatar hesam

    خدا رو شکر پس هنوز آدمای عاقل وجود دارن. آخه واقعا VR چه لذتی داره؟ الکی فقط چون فناوری جدیدیه بعضیا رو جو میگیره. بجای این کارا باید تمرکز کنن روی کیفیت بازیها؛ دقیقا همین کاری که نینتندو داره میکنه.
    #لعنت_به_کنسولهای_میان_نسلی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه