نینتندو برای E3 آماده می‌شود

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو برخلاف سال‌های گذشته با دست پر به نمایشگاه E3 امسال می‌آید. این شرکت به تازگی اعلام کرد که برنامه‌های بزرگی برای E3 2017 دارد و علاقه‌مندان را قطعا هیجان‌زده خواهد کرد. «ریجی فیز ایمه» (Reggie Fils-Aime) مدیر شعبه آمریکای شمالی نینتندو اعلام کرد که این شرکت برنامه‌ بسیار هیجان‌انگیزی برای نمایشگاه امسال دارد.

ایمه در صحبت‌هایی گفت:« نمایشگاه E3 لحظه‌ی بزرگی برای نینتندو به حساب می‌آید و این شرکت هم همیشه به دنبال هر فرصتی است که بتواند دستاوردهای خودش را در آن نشان دهد. ما در نمایشگاه امسال حضور داریم و بازی‌های مختلفی را نشان خواهیم داد.»

به احتمال زیاد در این نمایشگاه بازی‌های جدیدی برای کنسول سوییچ و ۳DS معرفی خواهند شد. کنسول سوییچ چند وقتی می‌شود که راهی بازار شده و کاربران به دنبال بازی‌های جدید برای این کنسول بازی هستند.

نینتندو برای اینکه بتواند همچنان به فروش بالای سوییج ادامه دهد نیاز دارد که بازی‌های مختلفی برای این کنسول بازی جدید معرفی کند.

لازم به ذکر است که سایر شرکت‌ها مانند مایکروسافت هم خودشان را برای این نمایشگاه آماده کرده‌اند. مایکروسافت قصد دارد با کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو وارد این نمایشگاه شود. سونی هم قطعا بازی‌های جدیدی را نشان می‌دهد.

منبع: nintendoeverything

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه