[ویدیو] چگونه هارد پلی‌استیشن ۴ را افزایش دهیم؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

میزان حافظه‌ی داخلی برای افرادی که کنسول بازی می‌خرند بسیار مهم است. کنسول‌هایی که با ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شوند. تمام بازی‌‌های ساخته شده برای این دستگاه‌ها هم روی هارد نصب می‌شوند و از آنجایی که هر بازی نزدیک به ۵۰ گیگابایت فضا می‌خواهد، هارد دستگاه به‌سرعت پر می‌شود.

خوشبختانه موضوع کمبود فضای هارد روی ایکس‌باکس وان کمتر دیده می‌شود، چرا که کاربران می‌توانند هر هارد اکسترنال بالای ۵۰۰ گیگابایتی را به دستگاه خودشان متصل کنند و بازی‌های جدید را روی آن نصب کنند؛ اما موضوع در پلی‌استیشن ۴ متفاوت است. نمی‌توان از هارد اکسترنال به عنوان حافظه‌ی اصلی دستگاه استفاده کرد و به همین دلیل نمی‌شود بازی روی آن نصب کرد. اینجاست که باید هارد کنسول را تعویض کنید. برای این کار به یک هارد ۲.۵ اینچی لپ‌تاپی نیاز خواهید داشت که در مدل‌های مختلف پیدا می‌شود. البته این هاردها قیمت بالایی دارند.

اگر به دنبال یک روش تقریبا ارزان‌تر برای تعویض هارد پلی‌استیشن ۴‌ خودتان هستید، ویدیوی زیر را مشاهده کنید. در ویدیوی زیر که با زیر نویس فارسی آماده شده، به شما یاد داده می‌شود که چه جوری هارد قرار گرفته در هارد اکسترنال را خارج کنید و آن را روی کنسول خودتان قرار دهید. هر چه باشد خرید یک هارد اکسترنال کمی ارزان‌تر از خرید یک هارد ۲.۵ اینچی است. پس ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این روش توسط سایت دیجی‌کالا مگ امتحان نشده و ما این روش را تایید نمی‌کنیم. پس مسولیت انجام دادن آن با خودتان خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم این‌کار را به کسی بسپارید که در این زمینه تجربه دارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Arshia

    خیلی با حال بود ممنون ! اگر یک ps4 مجانی و یک هارد مجانی به من بدن حتمی امتحان میکنم ! :دی

  2. پژمان

    سلام ، باتشکر فراوان از نویسنده عزیز و محترم
    خیلی خوب و جالب! ولی… اگر دیجیکالای عزیز تنوع هارد های اینترنال ۲.۵ اینچی را بیشتر کند و یا حداقل موجودشان کند ما دیگر به این روش احتیاج نداریم ! امیدواریم… .
    باتشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه