هدست‌های جدید اکسپریا صدای محیط اطراف را حفظ می‌کنند

۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول کنفرانس دیروز سونی که به مناسبت نمایشگاه Mobile World Congress امسال برگزار شده بود، شاهد رونمایی از پرچم‌دارهای جدید این شرکت به اسم Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact بودیم. در کنار این دو گوشی سونی هم‌چنین از هدست جدیدی رونمایی کرد.

هدست‌های جدید Xperia Ear Duo قرار است در ماه اردیبهشت سال آینده با قیمت ۲۸۰ دلار وارد بازار شوند.

هدست‌های جدید Xperia Ear Duo قرار است در ماه اردیبهشت سال آینده با قیمت ۲۸۰ دلار وارد بازار شوند. این هدست‌ها می‌توانند صدای محیط اطراف و صدای موسیقی را به صورت همزمان و با تعادلی مناسب به گوشی شما برسانند. هشدارهای صوتی مثل هشدارهای جلسات و اتفاقات تقویم شما، خبرها و دیگر موضوعات هم به کمک این هدست در گوش شما خوانده می‌شوند.

با توجه به اینکه هدست Xperia Ear Duo به یک آیفون متصل شده است یا یک گوشی اندرویدی، امکان استفاده از دو منشی هوشمند Siri یا Google Assistant روی این هدست وجود دارد.

سونی می‌گوید که این هدست‌ها می‌توانند به صورت خودکار محیط اطراف شما و فعالیتی که در حال انجام آن هستید را تشخیص دهند و هدست را با توجه به آن تنظیم کنند.

هدست Xperia Ear Duo از فرمان‌های لمسی و هم‌چنین حرکتی پشتیبانی می‌کند؛ یعنی برای مثال می‌توانید با تکان دادن سرتان در حالت تایید به یک تماس پاسخ دهید، یا اینکه سر خود را به اطراف تکان دهید تا تماس لغو شود.

باتری این هدست‌ها با هر بار شارژ تا ۴ ساعت دوام می‌آورد. قرار است هدست‌های Xperia Ear Duo در دو رنگ مشکی و طلایی وارد بازار شوند.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه