هدست واقعیت ترکیبی دل معرفی شد

۸ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت دل با همکاری مایکروسافت از هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خودش رونمایی کرد. این هدست جدید با قیمت ۳۴۹ دلار و با قیمت ۴۴۹ دلار به همراه کنترلرهای مخصوص در مهر ماه راهی بازار می‌شود.

شرکت دل در حالی این محصول را معرفی کرد که مشخصات سخت افزاری آن منتشر نشده است. این هدست اولین‌بار در فروردین ماه معرفی شده بود؛ اما قیمت آن مشخص نبود. مایکروسافت نام این هدست‌ها که هم نقش هدست‌های واقعیت مجازی و هم نقش هدست‌های واقعیت افزوده را ایفا می‌کنند را هدست‌های واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) گذاشته است. این هدست‌ها می‌توانند مضامین واقعیت مجازی را با محیط واقعی ترکیب کنند و به تنهایی هم می‌توانند محتوای واقعیت مجازی نشان دهند.

هدست‌هایی که مایکروسافت روند ساخت آن‌ها را با شرکت‌های مختلف ادامه می‌دهد قرار است از نظر عملکرد و قیمت بهتر از محصولاتی مانند Oculus Rift و HTC Vive باشند که هر کدام آن‌ها نزدیک به ۵۹۹ دلار قیمت دارند. حالا مایکروسافت و دل توانسته‌اند محصولی با قیمت ۳۴۹ دلار معرفی کنند که قطعا مورد توجه افراد زیادی قرار میگیرد.

حالا باید منتظر عرضه شدن این محصولات به بازار باشیم و ببینیم که عملکرد آن‌ها در مقایسه با محصولات گران‌تر بازار به چه شکل است.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه