هدست واقعیت مجازی سامسونگ از دسته‌ی ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند

۶ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هدست واقعیت مجازی سامسونگ، یعنی Gear VR، بدون هیچ دسته و کنترلری عرضه می‌شود. با اینکه بازی‌ها و اپ‌های متعددی برای پلتفرم واقعیت مجازی سامسونگ عرضه شده‌اند که نیازی به دسته و کلید برای اجرا شدن ندارند، اما با این حال، باز هم اگر بخواهید تجربه‌ای خوب از بازی کردن داشته باشید، نیاز به یک دسته دارید.

مایکروسافت اخیرا دسته‌ی Xbox One S را بروزرسانی کرده و در این بروزرسان، قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی را جای داده است.

برای مثال، بازی Minecraft که با هدست موبایلی Gear VR کار می‌کند، نیاز به دسته دارد؛ یا حتی بازی‌هایی هستند که مختص هدست سامسونگ عرضه شده‌اند که بدون دسته کار نمی‌کنند. با اینکه می‌توان از دسته‌های مختلف بلوتوثی روی گوشی‌های اندرویدی استفاده کرد، بدون شک، هیچ چیز بهتر از دسته‌ی یک کنسول بازی نیست. مایکروسافت هم برای حل این موضوع به کمک سامسونگ آمده است.

دسته‌ی جدید ایکس‌باکس وان، یعنی مدلی که با کنسول Xbox One S عرضه می‌شود، می‌تواند با استفاده از بلوتوث، به کامپیوترهایی که ویندوز ۱۰ دارند متصل شود. مایکروسافت اخیرا دسته‌ی Xbox One S را به صورت نرم‌افزاری بروزرسانی کرده و در این بروزرسان، قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی را جای داده است. از این پس می‌توانید Minecraft را با استفاده از هدست واقعیت مجازی سامسونگ و یک دسته‌ی ایکس‌باکس وان بازی کنید. البته در نظر داشته باشید که باید Minecraft را هم به آخرین نسخه، آپدیت کنید.

مایکروسافت قول داده است که تمام بازی‌های Gear VR که نیاز به دسته دارند، با دسته‌ی ایکس‌باکس وان کار کنند. اگر می‌خواهید بدانید دسته‌ی ایکس باکسی که به تازگی خریده‌اید، بلوتوث دارد یا نه، می‌توانید به عکس زیر نگاه کنید که از سوی مایکروسافت منتشر شده است.

xbox-one-s-controller

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدعلی

    باید از یه کنسول پرفروش تر استفاده میکرد…یعنی پلی استیشن
    البته قابلیت بدی نیس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه