هدست واقعیت مجازی مجزا HTC به زودی رونمایی می‌شود

۱۴ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه گوشی‌های هوشمند شرکت HTC وضعیت فروش خوبی ندارند، ولی این شرکت توانسته است ضررهای خود را با هدست واقعیت مجازی Vive جبران کند؛ طوری که در حال حاضر HTC به عنوان مهم‌ترین شرکت سازنده‌ی هدست‌های واقعیت مجازی دنیا شناخته می‌شود. گزارش‌های متعددی شنیده بودیم که از ساخت یک هدست واقعیت مجازی مجزا از سوی این شرکت می‌گفتند. به نظر می‌رسد که این هدست مجزا قرار است در روز ۱۴ نوامبر رونمایی شود.

شایعات می‌گویند که هدست مجزای HTC یک پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد.

شرکت HTC اسم یک محصول جدید را در اتحادیه‌ی اروپا ثبت کرده است؛ محصولی با اسم Vive Focus که طبق گزارش‌های متعددی، همان هدست واقعیت مجازی مجزای HTC است. این شرکت هم‌چنین یک محصول به اسم Vive M را در چین ثبت کرده است که می‌تواند به این هدست مجزا ربط داشته باشد.

شایعات می‌گویند که هدست مجزای HTC یک پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد و روی پلتفرم موبایل واقعیت مجازی کوالکام کار می‌کند. این دستگاه ظاهرا داخل خودش هم‌چنین حسگری برای تشخیص موقعیت در محیط دارد.

کنفرانس Vive Developer Conference که برای توسعه دهندگان واقعیت مجازی در پکن برگزار می‌شود، می‌تواند هم‌چنین هدست مجزای HTC را در خودش جای داده باشد. این مراسم در همان روز ۱۴ نوامبر برگزار خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه