هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل در راه است

۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هدست واقعیت مجازی

به گزارش CNET شرکت اپل احتمالا تا سال ۲۰۲۰ هدست واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) خود را راهی بازار می‌کند. قرار است اپل در ساخت این هدست از جدیدترین فناوری‌های خود استفاده کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده اپل درحال ساخت هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با کد پروژه T288 است. هدست اپل از صفحه نمایش ۸ اینچی بهره می‌برد، این درحالیست که بهترین هدست‌های VR بازار بعضا به نمایشگرهای ۴K مجهز هستند.

هدست اپل به دوربین‌های مختلفی مجهز شده تا محیط اطراف را به خوبی تشخیص دهد. این هدست قادر است ارتباط بی‌سیم پرسرعت ۶۰ گیگاهرتزی شرکت ۶۰GHz برقرار کند. اپل احتمالا در این گجت از تراشه ۵ نانومتری اختصاصی خود بهره می‌برد. درحال حاضر آیفون X به تراشه ۱۰ نانومتری A11 Bionic مجهز است. بنابراین در این هدست شاهد نسل جدیدی از پردازنده‌ها هستیم.

تا امروز اطلاعات بسیار محدودی از هدست احتمالی VR و AR اپل لو رفته است. به نظر می‌رسد ویژگی‌های این هدست بسیار خیال‌انگیز و رویایی بوده و هنوز هدستی به هوشمندی محصول اپل روانه بازار نشده باشد. اگر این اطلاعات درست باشند، به نظر شما هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل چقدر شانس موفقیت در بازار دارد؟

منبع: TheVerge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه