هدست Will.i.am برای آیفون و آیپد معرفی شد

۵ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ویل. آی. ام»  (will.i.am) که یک خواننده و فعال در حوزه‌ی تکنولوژی است، هدست بلوتوثی جدیدی معرفی کرده که می‌توان آن را از فروشگاه‌ اپل خریداری کرد.

هدست آی. ام پلاس در رنگ‌های طلایی و مشکی با قیمت ۲۲۹.۹۵ دلار روی فروشگاه اپل به فروش می‌رسد.

این هدست جدید که «آی.ام پلاس» (+The i.am) نام دارد، به شکی در گوش کاربران قرار می‌گیرد که سیم‌های آن پشت گردن می‌روند. هدست جدید ویل. آی. ام برای گوش دادن به موسیقی در زمان ورزش کردن ساخته شده است. یک قطعه‌ی فلزی هم پشت هر کدام از بلندگوها قرار گرفته تا ظاهری زیبا به این محصول ببخشند. یک کنترلر مخصوص هم روی این هدست مشاهده می‌شود که به وسیله‌ی آن می‌توان صدا را کم و زیاد کرد و به موسیقی بعدی یا قبلی رفت. همچنین آی. ام پلاس از میکروفن بهره می‌برد که به وسیله‌ی آن می‌شود با دستیار صوتی «سیری» (Siri) صحبت کرد.

هدست آی. ام پلاس یک نسخه‌ی ویژه هم دارد که به شکل محدود راهی بازار می‌شود. این مدل داخل بسته‌بندی زیبایی قرار می‌گیرد که توسط خود ویل. آی. ام ساخته شده و زمانی که آن را به گوشی متصل می‌کنید صدای این خواننده را هم می‌شنوید.

Will-i-am

Will.i.am

هدست آی. ام پلاس در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت ۲۲۹.۹۵ دلار به شکل انحصاری روی فروشگاه اپل به فروش می‌رسد.  در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه