هدفون Hammerhead جدید ریزر اتصال USB-C دارد

۲۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین گوشی هوشمند شرکت «ریزر» (Razer)، یکی از بهترین سازنده‌های تجهیزات مخصوص بازی، وارد بازار شده است. ریزر گوشی شگفت‌انگیزی ساخته است که می‌تواند به خوبی با بهترین پرچم‌دارهای صنعت موبایل، رقابت کند. این شرکت مدلی جدید از هدفون‌های Hammerhead خود را معرفی کرده است که با گوشی Razer Phone هماهنگی کامل دارند.

مدل USB-C هدفون Hammerhead قیمتی ۸۰ دلاری دارد.

مثل بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید امروزی، گوشی Razer Phone هم جک هدفون ندارد. مدل‌های اصلی هدفون Hammerhead هم در نتیجه با این گوشی کار نمی‌کنند. این مشکل، شرکت ریزر را برانگیخته است تا مدلی از هدفون خود را عرضه کند که به جای جک هدفون، پورت USB Type-C دارد.

این هدفون جدید ریزر را می‌توان روی هر گوشی که ورودی USB Type-C دارد، استفاده کرد. این هدفون بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و کابل‌های آن هم تخت هستند. درایورهای این هدفون ۱۰ میلی‌متری هستند و میزان صدای تولیدی آن‌ها را هم می‌توان توسط یک ریموت کوچک که بین سیم قرار گرفته، کنترل کرد.

ریزر می‌گوید که مدل جدید Hammerhead یک تبدیل کننده‌ی صدای دیجیتال به آنالوگ یا همان DAC دارد که به صورت دستی تنظیم شده است تا صدایی کاملا واضح و تمیز ارایه دهد.

مدل USB-C هدفون Hammerhead قیمتی ۸۰ دلاری دارد که ۱۰ دلار از مدل قبلی گرانتر است.

منبع: Windows Central

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Farshad

    من که همین مدلو با پور ت Lightning سفارش دادم واسه آیفون البته از امریکا چون این مدل تو ایران نیست . سریه اول hammerhead رو داشتم و دارم ازش خیلی راضی بودم مخصوصا از لحاظ بیس فوق العادس.

  2. Avatar Nima

    کی می آید ایران؟ کی دیجی میاره؟

  3. Avatar امیر

    منتظر پادکست جدید هستم.
    هر روز چک میکنم ولی خبری نیست.
    چه تاریخی میاد ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه