هشدار: برای دریافت جوایز دیجی‌کالا هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنید

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخبار مربوط به دیجی‌کالا را دنبال کرده باشید، حتما تا به حال با مسابقات متنوعی که این فروشگاه اینترنتی برگزار می‌کند آشنا شده‌اید. این مسابقات عموما با مشارکت و استقبال گسترده مخاطبان همراه است و دیجی‌کالا هم برای تقدیر از این همراهی، جوایزی به برندگان مسابقات مختلفش اهدا می‌کند.

متاسفانه اخیرا خبرهایی منتشر شده مبنی بر این‌که عده‌ای سودجو تلاش می‌کنند با گمراه‌ کردن مردم و سو استفاده از نام دیجی‌کالا از مخاطبان این فروشگاه هزینه‌هایی تحت عنوان «هزینه ارسال جوایز» دریافت کنند. برای جلوگیری از رخ‌دادن چنین اتفاقاتی باید حتما چند نکته کلیدی را در مورد جوایز مسابقات دیجی‌‎کالا در نظر داشته باشید:

۱- اگر در هر یک از مسابقات دیجی‌کالا برنده شده‌اید باید بدانید که ابدا نیازی نیست کم‌ترین وجهی برای دریافت جایزه خود پرداخت کنید. دیجی‌کالا جوایز را به شکل کاملا رایگان برای برندگان مسابقات ارسال می‌کند؛ بنابراین از پرداخت هرگونه وجه به عنوان «هزینه ارسال جایزه» خودداری کنید.

۲- اگر دیجی‌کالا برای شما جایزه‌ای ارسال کند، محموله ارسالی توسط پیک رسمی دیجی‌کالا یا مامور پست به دست‌تان خواهد رسید. پیک رسمی دیجی‌کالا را می‌توانید از طریق نشانه‌های مشخص از جمله کارت شناسایی بشناسید. بسته‌ای که توسط هر پیک دیگر یا به شیوه‌ای غیر از این دو مسیر به دست‌تان برسد، از طرف دیجی‌کالا ارسال نشده است.

۳- نهایتا فراموش نکنید که دیجی‌کالا با برندگان مسابقات خود از طریق خط تلفن شرکت یعنی شماره ۰۲۱۶۱۹۳۰۰۰۰ تماس می‌گیرد. بنابراین به شماره‌های ناشناس دیگر که ادعا می‎کنند از طرف دیجی‌کالا با شما تماس گرفته‌اند، اعتماد نکنید.

 

 

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar hesam

    مرسی

  2. Avatar hadi gamer

    حالا نه که خیلی مسابقاتتون عادلانست!

  3. Avatar سالار گردنیان

    البته امیدوارم دیجی کالا بتواند تمام مسابقات را به سلامت به پایان برساند و تقلبی در آن صورت نگیرد که حق کسی ضایع نشود
    برای مثال برای همه کاملا مشخص است که در مسابقه فوتبال دستی نفرات اول و دوم کاربران برتر یک نفر هستند و هر دو یک اسم دارند
    امیدوارم که من اشتباه کرده باشم و اعتمادمان نسبت به دیجی کالا کم نشود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه