هفته‌ی آینده منتظر بخش جدید آنچارتد ۴ باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «ناتی‌داگ» تایید کرده است که بخش جدید Survival هفته‌ی آینده به آنچارتد ۴ خواهد آمد. این بخش جدید، یک حالت تک‌نفره یا چند نفره است. قرار است به مناسبت عرضه‌ی این بخش، استودیوی ناتی‌داگ آن را به صورت زنده در هفته‌ی آینده استریم کند.

اگر بخش Horde Mode بازی چرخ‌های جنگ یا همان Gears of War را بازی کرده باشید، مطمئنا با حالت Survival آنچارتد ۴ هم آشنایی خواهید داشت.

در قالب بخش Survival، بازی‌کننده‌ها می‌توانند به صورت تکی یا به همراه دو نفر از دوستان خود، مهارت‌های مبارزه خودشان را در مقابل دشمن‌هایی که موج پس از موج در مقابل آن‌ها می‌ریزند، محک بزنند. اگر بخش Horde Mode بازی چرخ‌های جنگ یا همان Gears of War را بازی کرده باشید، مطمئنا با حالت Survival آنچارتد ۴ هم آشنایی خواهید داشت.

این بخش جدید یک روند پیشرفت جداگانه‌ی مخصوص خودش را دارد که بازی‌کننده‌ها در آن با کسب امتیاز تجربه‌ای جداگانه، قوی‌تر می‌شوند و هم‌چنین می‌توانند اسلحه‌های خودشان را ارتقا دهند.

به غیر از حالت Survival، اسلحه‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های بیشتری هم به بخش چند نفره‌ی آنچارتد ۴ اضافه خواهد شد.

uncharted4survival-4

اگر می‌خواهید پخش زنده‌ی این بخش را ببینید، فردا به شبکه‌ی استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ در وب‌سایت Twitch سر بزنید.

آنچارتد ۴ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شده است. استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ در مراسم PlayStation Experience هفته‌ی گذشته، خبر از ساخت یک بازی فرعی در این مجموعه به اسم Uncharted: The Lost Fortune داد. این استودیو هم‌چنین در حال حاضر مشغول ساخت قسمت دوم بازی The Last of Us است.

می‌توانید در ادامه، تریلری از بخش Survival ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sadegh

    حرف نداره .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه