سینماتیکت به دنبال رقیبی برای رشد

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هفته نامه شنبه

صدوسی و دومین شماره هفته نامه شنبه منتشر شد. علی اصغر ترکیان بنیانگذار سینماتیکت مهمان جلد این شماره هفته نامه است. ترکیان در این گفتگو از سهم ۴۰ درصدی سینماتیکت از بازار ۲۲۰ میلیاردی فروش بلیت سینما در ایران گفته و با مشکلاتی همچون جناح بندی بودن سینما، تعداد کم سالن های سینما، عدم اجازه برای ارائه تخفیف و استقبال اندک مردم ایران برای حضور در سینما در این راه روبرو بوده است.

بنیانگذار سینماتیکت از ایجاد نظم قابل قبول در حوزه فروش آنلاین بلیت توسط استارتاپش گفته و معتقد است عملکرد مناسب استارتاپ او باعث شده که فروش بلیت های بزرگترین رویداد سینمایی ایران در سینماتیکت رغم بخورد.

ترکیان میخواهد از یک فروشنده آنلاین بلیت سینما عبور کرده و به سالن داری و سینماداری ورود کند و فعالیت های مجموعه خود را گسترده کند.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته خود از سختی ها و مشکلات نسخه چاپی هفته نامه و گرانی های روزانه و کمبود کاغذ گفته است. هاشمی در یادداشت از مخاطبین خواسته که حرف های ناامید کننده و نزنند و مایه دلسردی افراد در این بحران های سخت اقتصادی نشوند.

در صفحه آغاز راه این شماره، ناربو که مترجمی برای تولید محتوای استارتاپ هااست، پارسیوت که یک موقعیت یاب درون ساختمانی است و استارتاپ ویدوآل معرفی شده اند.

در صفحه بازاریابی محتوا، گزارش جامعی از آنچه که باید از هزینه های تولید محتوا دانست و همچنین قسمت دوم مجموعه گزارش مواد لازم برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی منتشر شده است.

می توانید در صفحه اکوسیستم جهان این شماره، گزارشی از سهم ۳۰ درصدی امارات از تراکنش های منطقه و نیز سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ را بخوانید.

برای خرید نسخه کاغذی هفته نامه شنبه و یا دانلود نسخه pdf به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید.

مجله شنبه

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    “هاشمی در یادداشت از مخاطبین خواسته که حرف های ناامید کننده و نزنند و مایه دلسردی افراد در این بحران های سخت اقتصادی نشوند.”

    بنده هم از آقای هاشمی می خواهم که پیش از گفتن چیزی، قدری هم درباره آن فکر کنند. شما از کدام امید و روحیه حرف می زنید؟ البته شاید کیف شما کوک است و روزگار خوش می گذرد. البته شما تنها نیستید. به هر حال در این وانفسا، کم نیستن کسانی که همچنان ایام به کامشان است و دلیلی نمی بینند که از شرایط اسفناک فعلی، بد بگویند. اما ما حالمان بد است و خیلی بد. نه امیدی داریم و نه روحیه ای و مثل شماها هم حال نمی کنیم که سخنان الکی خوشانه تحویل ملت بدهیم. به قول سعدی:

    از غرقه ما خبر ندارد …….. آسوده که بر کنار دریاست

    این هم خطاب به دیجی کالا مگ: قبلا چند بار کامنت گذاشتم که گویا به مذاق نویسندگان مقاله یا سردبیر خوش نیامده و کامنت من سانسور شد. اگه قراره این کامنت هم سانسور بشه، لطفا خود دیجی کالا مگ و نویسندگان مقاله ها اعلام کنن که از چه جور کامنت هایی خوششون میاد تا ملت هم بفهمن که کامنتی که میخان بزارن با علایق و سلایق دی جی کالا مگ و یا نویسندگانش می خوره یا نه، و در صورت تضاد با منافع و علایق شما، عطای کامنت گذاشتن رو به لقایش ببخشند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه