همه‌چیز در مورد خرید لوازم مدرسه

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هرچه به اول مهر نزدیک‌تر می‌شویم، ماجرای خرید لوازم مدرسه بیش‌تر و بیش‌تر به چشم می‌آید. ماجرایی که اگرچه برای بچه‌ها جذاب و هیجان‌انگیز است، گاهی برای والدین به یک کابوس تبدیل می‌شود؛ کابوسی که تصویری شلوغ و پرترافیک و پرخرج دارد. از این خیابان به آن خیابان و از این مرکز خرید به آن‌یکی؛ به‌همراه کودکی که این چیزها سرش نمی‌شود؛ همه‌چیز را می‌خواهد و در سرش لیستی تمام‌نشدنی از لوازم‌تحریر و کیف و لباس دارد.

برای این‌که شروع مدرسه به همراه خریدهای ناگزیرش، اتفاقی خوشایند باشد، چند پیشنهاد دیجی‌کالایی برای شما داریم:

‌‌‌‌‌

لیست بنویسید

قبل از شروع پروژه‌ی خرید، کاغذی بردارید و لیست خریدهای موردنیازتان را با جزییات بنویسید. منظور از جزییات یعنی همه‌چیز؛ از دفتر و مداد و خط‌کش گرفته تا لباس‌ها و کیف و حتی قمقمه‌ی آب و ظرف غذا. به‌ این‌ ترتیب در شروع سال تحصیلی نه‌تنها جای چیزی در کیف کودک‌تان خالی نخواهد ماند، بلکه ذهن‌تان کاملا مرتب و برنامه‌ریزی می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

زود شروع کنید

هرچه به مهر ماه نزدیک‌تر می‌شویم، حجم شلوغی‌ها و ترافیک برای خرید لوازم مربوط به آغاز سال تحصیلی بیش‌تر می‌شود. برای همین خیلی خوب است خرید خود را زودتر شروع کنیم و بگذاریم کودک‌مان با لوازم زیبا و رنگارنگ‌اش، روزهای باقی‌مانده‌ی تابستان را رویاپردازی کند.

‌‌‌‌‌

لوازم قدیمی را دسته‌بندی کنید

اگر قبل از شروع خریدتان خانه را خوب بگردید، حتما چیزهایی از سال گذشته پیدا خواهید کرد که امسال هم کاملا قابل‌استفاده هستند؛ مدادهایی که هنوز تراشیده نشده و تراش‌هایی که هنوز نو مانده‌اند. به‌این‌ترتیب از همین حالا آداب استفاده‌ی صحیح از لوازم را به کودک‌مان آموزش خواهیم داد.

‌‌‌‌‌‌‌‌magazine-new-edition-01

برندهای خوب برای بعضی چیزها

وفاداری به یک برند خوب و گارانتی معتبر لااقل برای برخی اقلام مدرسه بسیار مهم است؛ مثلا این‌که کیف مدرسه کودک‌تان را از چه برندی بخرید تا هر ماه با مشکل پاره شدن زیپ و کنده شدن دسته‌ی آن مواجه نشده و مجبور نشوید چند بار دیگر هم پول کیف بدهید. این موضوع در مورد کالاهایی مثل مداد رنگی و ماشین‌حساب هم صدق می‌کند. اما چیزهایی مثل خودکار و دفتر در عین حال که قیمت بالایی ندارند به‌آسانی قابل تعویض هستند و به همین دلیل وسواس کم‌تری در هنگام انتخاب می‌طلبند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

به دنبال پروموشن‌ها باشید

پروموشن‌ها یکی از اتفاقات عمده‌ی روزهای نزدیک به شروع سال تحصیلی است که معمولا اغلب فروشگاه‌ها از اینترنتی تا سنتی برگزار می‌کنند. پروموشن‌ها انواع مختلفی دارند که از میان آن‌ها می‌توان به ارایه‌ی یک پکیج با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی، تخفیف روی کالاهای مشخص، وجود کالای رایگان در ازای خرید یک کالای دیگر و چیزهایی از این قبیل اشاره کرد.

‌‌‌‌‌

آنلاین خرید کنید

گفتن ندارد که خرید آنلاین بخصوص برای اقلام مربوط به مدرسه چقدر راحت‌تر و دست‌به‌نقدتر است. شما به‌راحتی کالای مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین از میان کالاهای دیگر انتخاب کرده و سفارش می‌دهید. بدون این‌که در ترافیک بمانید، شلوغی بازار را تحمل کنید، با فروشنده‌ها سروکله بزنید یا کالایی را گران‌تر بخرید.

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه را از اول شهریور تا شانزده مهر برگزار می‌کند. در این جشنواره تمامی کالاهای مرتبط با سال تحصیلی، تا ۵۰ درصد تخفیف دارد و کاربران می‌توانند علاوه بر دسترسی به صدها برند مختلف، از سیستم عودت کالا تا هفت روز برخوردار شوند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دیجی‌کالا

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar فروشگاه اینترنتی 301030

    طرح خوبی است
    بخصوص مطب مفیدی بود

  2. Avatar smm

    خیلی خیلی عالیه فقط به شرطیکه دوتا مسئله توی این طرحای دیجی کالا رعایت بشه.
    ۱.استفاده از کالاو لوازم التحریر ایرانی
    ۱.تناسب فرهنگی

  3. Avatar captain

    نه ترو خدا تازه کنکور دادیم

  4. Avatar امير

    یادش بخیر
    چه دورانی داشتیم
    چه شور و شوقی داشتیم برا خرید لوازم مدرسه

    چه زود گذشت

  5. Avatar امیر مسجدی

    انلاینو خوب اومدی
    ولی درکل خوب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه