همه‌ی شخصیت‌های Heroes of the Storm آزاد شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقه‌ی تابستانی بازی Heroes of the Storm اخیرا به پایان رسید. تیم حرفه‌ای Tempest هم قهرمان این مجموعه مسابقات شد. استودیوی بازی‌سازی «بلیزارد» به مناسبت پایان مسابقات Summer Championships بازی Heroes of the Storm، تمام شخصیت‌های بازی را به صورت مجانی آزاد کرده است.

شخصیت‌ها فقط برای مدت چهار روز آزاد شده‌اند.

البته شخصیت‌ها فقط برای مدتی محدود باز شده‌اند٫ به همین دلیل هم اگر می‌خواهید تمام شخصیت‌های بازی را امتحان کنید، بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید. بلیزارد گفته است که از تاریخ ۲۴ام ماه جاری میلادی و به مدت چهار روز، تمام قهرمان‌های Heroes of the Storm در تمام مناطق، آزاد خواهند بود.

بلیزارد فقط هم شخصیت‌های بازی را آزاد نکرده است. این استودیوی بازی‌سازی، اقدام به عرضه‌ی یک بسته کرده است که در آن، تمام قهرمان‌هایی که تیم Tempest در بازی فینال استفاده کرده بود و اسکین‌هایی که به تن داشتند، جای داده شده است. می‌توان به برای مدتی محدود، این بسته را که شخصیت‌ها و اسکین‌ها را در خودش جای داده، با تخفیف خریداری کرد.

Tempest Team

تیم Tempest در دست آخر.

شخصیت‌ها و اسکین‌هایی که در این بسته جای داده شده، از این قرار هستند:

  • شخصیت Brightwing با اسکین Monarch
  • شخصیت Tyrael با اسکین Demonic
  • شخصیت Greymane با اسکین Ringleader
  • شخصیت Tassadar با اسکین Mecha
  • شخصیت Falstad با اسکین Buccaneer

بازی Heroes of the Storm یک بازی آنلاین قهرمان-محور است. برای بازی کردن Heroes of the Storm نباید مبلغی پرداخت کنید، اما برای باز کردن شخصیت‌ها و لباس‌های آن‌ها، باید سکه خرج کنید. سکه‌ها را می‌توانید هم با بازی کردن و هم با خرج کردن پول به دست بیاورید.

اگر می‌خواهید Heroes of the Storm بازی کنید، نرم‌افزار Battle.net را نصب کنید و وارد حساب کاربری بلیزارد خود شوید.

منبع: Battle.net

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه