همکاری اپل با فاکس‌کان بیشتر می‌شود

۷ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین خبرها گفته شده که شرکت اپل قصد دارد همکاری خودش را با شرکت چینی «فاکس‌کان» (Foxconn) افزایش دهد. لازم به ذکر است که شرکت فاکس‌کان یکی از همکارهای قدیمی اپل در زمینه‌ی ساخت آیفون به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که اپل و فاکس‌کان می‌خواهند با همکاری یکدیگر یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید در منطقه‌ی جنوب آسیا تاسیس کنند.

نزدیک به ۱۰ سال است که دو شرکت اپل و فاکس‌کان با هم همکاری می‌کنند و اکنون همکاری آن‌ها جلوی عمیق‌تری به خودش گرفته و احتمالا محصولات بیشتری را به همکاری یکدیگر راهی بازار می‌کنند. این مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید برای گسترش نفوذ محصولات اپل در بازار چین و اندونزی  تاسیس خواهد شد.

در خبرهایی که خبرگذاری‌های کشور چین منتشر کرده‌اند، به این موضوع اشاره نشده که همکاری دو شرکت فاکس‌کان و اپل در چه زمینه‌ای خواهد بود و هنوز چیزی هم از جزییات قرار داد آن‌ها منتشر نشده است.

اپل چند وقتی است که تمرکز خاصی روی بازار کشور چین دارد و سعی می‌کند که سهم بیشتری از این بازار به دست بیاورد. البته اوایل سال ۲۰۱۶ بود که اپل یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید در شهر پکن تاسیس کرده بود. گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که ارزش این مرکز ۱۵ میلون دلار بوده و بیش از ۵۰۰ کارمند هم در بخش‌های نرم‌افزاری و تولید محصولات در آن کار می‌کنند.

منبع: appleinsider

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه