راه‌اندازی سیستم آزمایشی همکاری در فروش دیجی‌کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه‌شنبه ۸ اسفند ۹۶، دیجی‌کالا میزبان تعدادی از همکاران و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ خود در دفتر گاندی بود. در جلسه امروز درمورد همکاری در فروش دیجی‌کالا روی پلت‌فرم مدرن افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) صحبت شد.

درباره‌ی سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا بیشتر بدانید

همکاری در فروش یک روش بازاریابی است که با نام‌هایی هم‌چون بازاریابی پورسانتی، بازاریابی وابسته، بازاریابی معرف و فروش رابطه‌ای نیز شناخته می‌شود. به‌طور کلی در سیستم همکاری در فروش سه عضو بازاریاب، فروشنده و خریدار حضور دارند. بازاریاب با تولید محتوا، کاربر را به سایت فروشنده انتقال می‌دهد و در ازای تکمیل خرید، درآمد کسب می‌کند. امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از این سیستم برای بالا بردن میزان فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران سیستم آزمایشی مشارکت در فروش خود را راه‌اندازی کرده است.

در جلسه‌ی امروز به ویژگی و ساز و کار این پلت‌فرم پرداخته شد. سیستم آزمایشی همکاری در فروش دیجی‌کالا برای فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ پتانسیل درآمد نامحدودی دارد؛ به‌طوری که بازاریاب بدون نیاز به سرمایه و پشتیبانی مشتری می‌تواند با تولید محتوا و نمایش اطلاعات محصول در سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی و صفحات پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی به کاربر برای خرید محصول کمک کند. این افراد از این طریق می‌توانند کمیسیون دریافت کنند و درآمد داشته باشند.

مشارکت

میزان کمیسیون محصولات بسته به نوع کالا، بین ۲ تا ۱۰ درصد متغیر است. درصورتی که کاربر پس از هدایت شدن از طریق سایت بازاریاب، حداکثر ۳۰ روز بعد کالا مورد نظر را خریداری کند، به بازاریاب‌ها کمیسیون تعلق می‌گیرد. دیجی‌کالا در مقایسه با بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دنیا، امتیازهای مختلفی برای شرکای خود درنظر می‌گیرد. به‌طور مثال از ویژگی‌های این پلت‌فرم می‌توان به مهلت حداکثر ۳۰ روزه اشاره کرد که نسبت به مهلت ۱ نهایت ۱۵ روزه فروشگاه‌های اینترنتی خارجی بسیار بیشتر است و فرصت بیشتری برای سوددهی بازاریاب‌های علاقمند خلق می‌کند.

علاقمندانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، می‌توانند در سایت Affiliate.digikala.com ثبت نام‌ کنند و عضو شوند تا با در اختیار گرفتن پنل کاربری اختصاصی، بازاریابی خود را با بزرگ‌ترین فروشگاه‌ اینترنتی ایران آغاز کنند.

دیدگاه شما

۳۹ دیدگاه
  1. مسعود

    ثبت نام شده و کارت ملی هم ارسال شده ، اما هنوز تایید حساب کاربری صورت نمی پذیرد . لطفا اگر سیستم قطع یا غیرفعال است یک پیام بگذارید و صفحه را غیرفعال کنید .

  2. آرمین اکبری

    سلام
    من قصد فروش مفتول (فیلامنت) پرینتر های سه بعدی را دارم اما نمی دانم این کالا تا چه حد در دیجی کالا قابل فروش است؟
    آیا امکان دستیابی به آمار حدودی یا یک عدد کلی در مورد اینکه تا کنون این کالا چقدر فروش رفته است، وجود دارد؟
    می خواهم صرفه اقتصادی این کالا را بسنجم و بعد اقدام کنم.

    ممنون می شم کمکم کنید چون این کالا را در داخل تولید می کنیم و با همان کیفیت خارجی اما قیمت پایین تر.

  3. یوهان

    چرا حساب کاربری تأیید نمی شه؟ مشخصات نوشتم اسکن کپی کارت ملی هم آپلود کردم، چند هفته س می گه باید اطلاعات کاربری تأیید بشه!!

  4. مهدی

    همکاری در فروش میتونه درآمد دیجیکالا رو تو یه مدت کم چند برابر کنه نمیدونم چرا برای بخشی با این اهمیت پشتیبانی وجود نداره!

  5. امیر

    سلام
    شما اینو میگید که فروشگاه های اینترنتی خارجی ۱۵ وقت میگذارن برای خرید مشتری بعد شما ۳۰ روز !!!

    (این حرکت رو فروشگاههای دیگه داخلی هم دارن ، کار شاخی نیست , اگه شد ۹۰ روز بعد از خودتون تعریف کنید ).

    مورد بعد اینکه ؛
    خیلی بابت پورسانت دادن به بازاریاب فکر کردید نه ، یه دفعه درگیری ذهنی نگیرید ،

    اینو نمیگید فروشگاههای خارجی از ۲۵ الی ۴۵ درصد پورسانت به بازاریاب میده …

    از مدیران این فروشگاه بعیده ، بخواد بازاریابان رو چیز دیگری فرض کنه …

    مگر برای کسانیکه همین الان وارد اینترنت شدن و میخوان کسب درآمد کنن …

    به هر صورت بهتر تصمیم بگیرید هم برای خود و هم برای بازاریاب نه فقط سود بیشتر برای خود .

  6. یاسر

    خخخخخخ
    منم مثل بقیه….
    بعد از یک ماه هنوز میگه : برای استفاده از تمامی امکانات پنل ابتدا باید حساب کاربری شما از طرف مدیر سایت تایید شود.

  7. پرویز

    از دیجی کالا توقع نداشتم این طوری کاری را شروع کنه و مردم را سردر گم کنه. هیچ شماره تلفنی یا ایمیلی برای پاسخ گویی با این سیستم وجود نداره جز تیکت پشتیبانی که پاسخ داده نمیشه حتی اپراتورها و کامندان داخل شرکت دی جی کالا هم نمیدانند چنین سیستمی ایجاد شده. من با تمام ایمیل های دیجی کالا در باره زمان تکمیل این سیستم پیام فرستادم ولی انگار این سیستمو هنوز خودشون هم نمیدانند ایجاد شده و نحوه فعالیت درآن به چه صورتی است.

  8. مهدی

    چقدر طول میکشه حساب کاربری رو تایید کنید؟

  9. آرین

    پس چرا مدیر تایید نمیکنه اکانت منو

  10. حسینی

    با درود
    خسته نباشید
    آیا در آینده این همکاری در فروش، زیر مجموعه گیری هم خواهد داشت به این معنی که هر همکار بتونه زیر مجموعه برای فعالیتش بگیره و درصدی هم از زیر مجموعه کسب کنه؟

  11. مجید

    سلام از ابتدای شروع این افلیت آن را تست کردم، از ابتدا مشکلات زیادی داشته و همچنان دارد، سیستم پشتیبانی با وقفه طولانی تیکت ها را چک می کند و در اکثر موارد هیچ پاسخی به موارد خواسته شده نمی دهد. بسیاری از تعاریف به شکل مشخص روی سیستم ذکر نشده مثلا فروش مستقیم و فروش غیر مستقیم به چه شکل هستند و بر چه اساس تعریف می شوند؟
    با توجه این که فروش آنلاین بر روی سایت انجام می شود. تعریف فروش غیر قطعی و وقفه ۲ هفته ای برای مشخص شدن وضعیت خرید چیست؟
    سقف پرداخت و زمان پرداخت به چه شکل است؟ اگر قرار است شما حداقل ۱۰۰ هزار تومان درآمد کسب نمائید تا امکان دریافت داشته باشید. این مورد روی سیستم باید تعریف و ذکر شده باشد.
    هنگامی که شما به سقف دریافت رسیدید و درخواست پرداخت دادید، ظرف چند روز باید پرداخت انجام شود – ۱ روز کاری – ۲ روز کاری – یک هفته – ۱۰ روز و … و یا قرار است هیچ پرداختی انجام نشود؟ نه پرداخت انجام می شود و نه به تیکت درخواست پرداخت پاسخ داده می شود!
    چرا سیستم هیچ شماره تماس تلفنی برای پیگیری موارد ندارد؟
    چرا به یک باره یکی از سایت های شما که تعداد زیادی کد برای آن تعریف کرده اید به یک باره و بدون هیچ اطلاعی حذف می گردد؟
    چرا سیستم افلیت برای ایجاد کد کاملا بصورت دستی و انتخاب مورد به مورد کالا باید انجام شود؟
    چرا کد URL برای این سیستم افلیت و امکان استفاده گسترده از آن تعریف نمی شود؟

  12. سیامک قریشی

    سلام من ۲۶ آوریل ثبت نام کردم و در ایمیل ارسال شده به من ، لینک فعال سازی را هم انجام دادم ولی هنوز نمیتونم کاری بکنم ضمنا چگونه ما آدرس اختصاصی خود را درست میکنیم؟

    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه