همکاری سامسونگ و اپل بیشتر می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به گزارش‌های منتشر شده سامسونگ و اپل قراردادی دو ساله به ارزش ۹ میلیارد دلار با هم امضا کرده‌اند. به واسطه‌ این قرار داد سامسونگ تا دو سال آینده باید پنل‌های OLED برای اپل تولید می‌کند.  در این گزارش گفته شده که به احتمال زیاد سامسونگ در سال ۲۰۱۷ بین ۷۰ تا ۹۲ میلیون پنل OLED برای اپل تولید خواهد کرد.

از آنجایی که اپل قصد دارد به مناسبت تولد ۱۰ سالگی آیفون، آیفون ۸ را با صفحه نمایش OLED تولید کند، این قرارداد اهمیت زیادی پیدا می‌کند. این قرار داد همکاری سامسونگ و اپل را بیشتر از گذشته می‌کند و حتی باعث شده که سامسونگ ۹ میلیارد دلار در حوزه‌ی ساخت پنل‌های OLED سرمایه‌گذاری کند.

اگر اطلاعات منتشر شده درست باشند، بیش از ۴۰ درصد آیفون‌هایی که در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شوند به صفحه نمایش OLED مجهز شده‌اند. شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲۰۰ میلیون تلفن همراه هوشمند راهی بازار کرده است و انتظار می‌رود که آیفون ۸ رکورد فروش تمام گوشی‌های هوشمند را جابه‌جا کند. تحلیل‌گران انتظار دارند که اپل بتواند نزدیک به ۱۰۰ میلیون آیفون جدید راهی بازار کند.

شایعات می‌گویند که به دلیل تغییرات به وجود آمده در آیفون ۸ این احتمال وجود دارد که آیفون جدید به جای اینکه در شهریور ماه معرفی شود، در مهر ماه به نمایش در بیاید.

منبع: digitimes

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بابک

    چرا راجب ایپد جدید هیچ خبری مقاله ای پخش نکردید. لطفا زودتر موجودش کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه