هوآوی و شیائومی واقعیت مجازی را توسعه می‌دهند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

واقعیت مجازی یکی از فناوری‌هایی است که از دو سال گذشته تا به حال سروصدای زیادی راه انداخته است. در حال حاضر شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ و سونی در حوزه واقعیت مجازی فعالیت می‌کنند تا بتوانند این فناوری را برای خود توسعه دهند. این در حالی است که شرکت‌های چینی تا به حال فعالیتی در این حوزه نداشتند؛ اما به‌نظر می‌رسد حالا چینی‌ها هم عزم خود را برای ورود به حوزه فناوری واقعیت مجازی جزم کرده‌اند.

به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی هوآوی و شیائومی در حال کار برای توسعه فناوری واقعیت مجازی خود هستند. احتمالا قرار است این شرکت‌ها حاصل کار خود را در سه ماهه سوم یا چهارم امسال رونمایی کنند.

به‌تازگی فنگ شین (Feng Xin) مدیر عامل شرکت Storm Technologies اطلاعات جدیدی در مورد فعالیت شرکت‌های چینی در حوزه واقعیت مجازی منتشر کرده است. به گفته مدیرعامل این شرکت، هواوی و شیائومی در حال حاضر مشغول همکاری برای توسعه فناوری واقعیت مجازی هستند. همچنین به گفته این شرکت، هوآوی و شیائومی در نظر دارند حاصل کار خود را در سه ماه سوم یا چهارم امسال رونمایی کنند.

h1

البته لازم به ذکر است که هنوز هیچ یک از این شرکت‌ها اخبار منتشر شده را تایید نکرده‌اند، اما جای تعجب نیست که این دو غول فناوری چینی هم تصمیم بگیرند وارد دنیای واقعیت مجازی شوند. شیائومی و هوآوی شهرت زیادی در زمینه تولید محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب دارند. در نتیجه جالب به نظر می‌رسد که بدانیم محصول جدید این دو شرکت در زمینه‌ی واقعیت مجازی چه خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده تنها چند ماه تا مشاهده محصولات جدید هوآوی و شیائومی در زمینه واقعیت مجازی زمان باقی مانده است. امیدواریم این دو شرکت با تولید محصولاتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب استفاده از واقعیت مجازی را برای مردم بیشتری امکان‌پذیر کنند.

منبع: GizmoChina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه