همکاری HP و HTC در زمینه‌ی ساخت کامپیوترهای مناسب برای بازی‌های واقعیت مجازی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی و بازی‌های آن باید یک کامپیوتر قدرتمند داشته باشید. خیلی از کامپیوترهای موجود هم توان اجرای بازی‌های واقعیت مجازی را ندارند و بروز کردن کامپیوترها هم هزینه‌ی زیادی دربر خواهد داشت. همین موضوع باعث شده که دو شرکت HTC و HP همکاری جدیدی را با هم شروع کنند و کامپیوترهایی را در اختیار کاربران قرار دهند که مناسب برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی هستند.

شرکت HP کامپیوترهایی می‌سازد که برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی مناسب خواهد بود.

با توجه به گزارش منتشر شده دو شرکت HP و HTC قصد دارند کامپیوترهایی مناسب برای هدست واقعیت مجازی Vive تولید کنند. شرکت HP کامپیوتر مورد نیاز را برای HTC تولید خواهد کرد تا افرادی که می‌خواهند هم سیستم خودشان را ارتقا دهند و هم از هدست HTC Vive استفاده کنند با مشکل مواجه نشوند و یکی از همین سیستم‌های آماده و بهینه شده برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی را بخرند.

البته هنوز دو شرکت HP و HTC این خبر را تایید نکرده‌اند؛ اما به احتمال زیاد واقعیت خواهد داشت و به‌زودی شاهد عرضه‌ی کامپیوترهای HP برای HTC Vive خواهیم بود. شرکت MSI‌ مدتی پیش خبر داد که قصد دارد لپ‌تاپ‌هایی مناسب با هدست Vive راهی بازار کند. شرکت Alienware هم کامپیوترهای جدیدی برای Oculus Rift تولید می‌کند. پس جای تعجب نیست که HP هم قصد داشته باشد چنین کاری انجام دهد.

هنوز اطلاعات بیشتری از همکاری این دو شرکت منتشر نشده و نمی‌دانیم کامپیوترهای در حال ساخت چه مشخصاتی دارند.

‌‌‌

منبع: Poketnow

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه