می‌توانید همین حالا Android Pay را از پلی‌استور دانلود کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پروژه‌ی Android Pay گوگل به خوبی در حال شکل گرفتن است. گوگل هم دانلود نرم‌افزارش را برای کاربران ممکن کرده. همین حالا می‌توانید به پلی‌استور بروید و نرم‌افزار را دانلود کنید. با این حال، قبل از این که خوشحال شوید، بد نیست بدانید که محدودیت‌هایی هم وجود دارد.

نرم‌افزار پرداخت گوگل در امریکا برای دانلود موجود شده است.

اول از همه اینکه Android Pay فقط و فقط در ایالات متحده کار می‌کند؛ تازه آن هم برای چند بانک و کارت اعتباری مشخص شده. می‌توانید لیست بانک‌ها و کارت‌های اعتباری که با Android Pay کار می‌کنند را در این لینک ببینید. پس احتمالا فعلا این سرویس به‌دردتان نمی‌خورد. البته شما هم احتمالا مثل ما کنجکاو هستید و برای دانلود و امتحان Android Pay، به سراغ فایل‌های APK که در اینترنت است می‌روید. اما این کار هم جواب نمی‌دهد، چون این نرم‌افزار نمی‌گذارد کارت اعتباری به آن اضافه کنید.

1

حتی اگر هم در امریکا هستید و نرم‌افزار را نصب کرده‌اید، از گوشه و کنار شنیده‌ایم که تعدادی باگ نرم‌افزاری در Android Pay وجود دارد که برای مثال، نمی‌گذارد Loyalty Card به آن اضافه کنید. البته این مشکلات احتمالا به زودی رفع خواهند شد.

اگر تا به امروز از Google Wallet استفاده می‌کرده‌اید، قرار است مسوولیت‌های این برنامه را هم Android Pay بر عهده بگیرد. این سرویس جدید هم مثل Google Wallet برای پرداخت عمل خواهد کرد. در نتیجه اگر در فروشگاهی بودید که قابلیت پرداخت با گوشی را داشت، گوشی را در مقابل ترمینال پرداخت قرار می‌دهید و همه‌ی تبادلات انجام می شود.

2

البته قرار است Google Wallet برای فرستادن پول بین افراد و هم‌چنین مدیریت کارت‌های Google Wallet هنوز هم استفاده شود.

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بورالان

    متاسفانه ما ایرانی ها رنگ این سیستمها را حالا حالاها نخواهیم دید 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه