هم‌اندیشی با تاثیرگذاران منابع انسانی دنیا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کم‌تر از دو هفته‌ی دیگر یکی از مهم‌ترین رخدادهای بین المللی مدیریت، با عنوان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» و با حضور مدیران بین‌المللی برگزار خواهد شد. این گردهمایی که در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می‌شود، فرصتی است تا مدیران و فعالان اقتصادی کشور با استانداردهای جهانی منابع انسانی بیش از پیش آشنا بشوند.

آسیه حاتمی، مدیرعامل «ایران تلنت» و یکی از سخنرانان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی»، درباره اهمیت برپایی این رویداد در ایران می‌گوید: “بی‌شک آگاهی از تجارب بین‌المللی و آشنایی با روش‌های روز دنیا در مواجهه با چالش‌های منابع انسانی، کمک می‌کند تا شرکت‌ها مسیر رشد را سریع‌تر و راحت‌تر طی کنند. تا به امروز دسترسی به این تحولات، نیازمند شرکت در چنین همایش‌هایی در خارج از ایران بود که طبیعتا برای هریک، باید هزینه و وقت زیادی صرف می‌شد. در حال حاضر فرصتی فراهم شده که صاحب‌نظران حوزه‌ی منابع انسانی به ایران می‌آیند و این شانس را در اختیار مدیران و متخصصان این حوزه در کشور قرار می‌دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، ایران تلنت نیز با نهایت تلاش خود از این گردهمایی حمایت خواهد کرد.”

گابریل متز، رییس واحد مدیریت استعداد اریکسون در خاورمیانه و یکی دیگر از سخنرانان این گردهمایی در تهران، عنوان کرد: “در این گردهمایی، سخنرانان بهترین تجربه‌های خود را با همتایان ایرانی‌ در میان می‌گذارند. امروزه عملکرد پایدار تجارى به توانایى در جذب نیروهاى انسانی متنوع وابسته است. در غیر این صورت، پروژه‌هاى استخدام و نوآورى شرکت لطمه خواهند خورد. باید بدانیم که موفقیت در این حوزه، نیازمند تمرکز راهبردى و نیز سرمایه‌گذارى منظم در تمامى زمینه‌هاى فعالیت افراد یک مجموعه است.”

از دیگر سخنرانان حاضر در «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» می‌توان به راب ویرسما، مدیر آموزش و توسعه شرکت گازپروم اینترنشنال و همچنین، شان رویال، مدیر منطقه‌اى شرکت هتل‌هاى هایت، اشاره کرد.

گفتنی است در گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی، مطالعات موردى گوناگونی بر اساس جدیدترین روندهاى منابع انسانى به بحث گذاشته خواهد شد. برپایی دو کارگاه موثر شامل «راهنماى گام‌به‌گام براى خلق فضاى کارى با عملکرد بالا» و «راهنماى عملى در مدیریت موفق استعدادها»، ازجمله برنامه‌های این گردهمایی هستند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه