هوآوی بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در چین شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس آمار و اطلاعات جدید، شرکت هوآوی توانسته است با پشت سر گذاشتن «شیائومی» (Xiaomi) به بزرگ‌ترین شرکت ساخت موبایل در چین تبدیل شود. موسسه‌ی آماری Canalys گفته که شرکت هوآوی در سال گذشته رشدی ۸۱ درصدی داشته است؛ این رقم برای شرکت شیائومی که هنوز هم نتوانسته است به حد نساب فروش امسال‌اش برسد هشداری بزرگ محسوب می‌شود.

از بین گوشی‌های جدید هوآوی، Mate S ،P8 و G8 توانسته‌اند در چین به محبوبیت بالایی برسند.

تحلیل‌گر موسسه‌ی آماری Canalys در این باره گفته است: “کسب این مقام برای هوآوی موضوع کمی نیست، مخصوصا که در چین بازار رقابتی بزرگی برای گوشی‌های هوشمند وجود دارد.”

هوآوی در یک سال گذشته، گوشی‌های جدید و خوبی عرضه کرده است. از بین گوشی‌های جدید این شرکت، Mate S ،P8 و G8 توانسته‌اند در چین به محبوبیت بالایی برسند.

شرکت هوآوی در عین اینکه توانسته است طراحی محصولات خود را ارتقا دهد، قیمت کمتری هم در مقابل رقبای‌اش مثل اپل و سامسونگ ارایه می‌دهد. این شرکت چینی هم‌چنین سرمایه‌گذاری بزرگی در تبلیغات کرده است. هوآوی حتی از بازی‌های مبتنی بر وب برای تبلیغ گوشی‌های‌اش در چین استفاده می‌کند.

Nexus-6p

نکسوس ۶P هوآوی گوگل که با همکاری هوآوی ساخته شده

شرکت هوآوی در حال حاضر سومین برند بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا است. انتظار می‌رود با عرضه‌ی گوشی نکسوس جدید این شرکت، محبوبیت هوآوی بیشتر هم بشود. گوشی نکسوس ۶P توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar دوسدارg8

    G8 واقعا بهترین گوشی است

  2. Avatar ارمین

    حقشه واقعا…نوشه جونش رتبه سومی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه