هوآوی به هدف صادرات ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمندش خواهد رسید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش خبرگزاری رویترز، هوآوی جلوتر از برنامه صادرات اسمارت‌فون خود قرار دارد و تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ به هدف صادرات ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند خواهد رسید.

این شرکت چینی قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ درآمدی ۷۰ میلیارد دلاری را به ثبت برساند که رشد متوسطی ۱۰ درصدی به ازای هر سال خواهد بود.

در یادداشتی که برای کارمندان هوآوی ارسال شده، «ریچارد یو» مدیر بخش کسب و کار مصرف‌کنندگان این شرکت خبر داده که از ماه می به این سو، هوآوی در هر ماه بیش از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند صادر کرده است. هوآوی در سال ۲۰۱۴ حدود ۷۵ میلیون گوشی هوشمند صادر کرد که پایین‌تر از هدف ۸۰ میلیونی‌اش بود. بر اساس آمارهای سه‌ماهه نخست موسسه گارتنر، هوآوی پس از سامسونگ، اپل و لنوو با ۵.۴ درصد سهم، چهارمین فروشنده بزرگ اسمارت‌فون دنیاست.

در خبری دیگر، هوآوی اعلام کرده که در نیمه نخست سال مالی‌اش درآمدی ۲۸.۳ میلیارد دلاری ثبت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. هوآوی پیشبینی کرده که برای سال جاری “رشدی قابل‌توجه” خواهد داشت. هوآوی علاوه بر تولید اسمارت‌فون، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی دنیا نیز شناخته می‌شود که در سرتاسر دنیا قطعات ارتباطی به اپراتورها می‌فروشد.

هوآوی در ابتدای سال، رشد درآمدی ۲۰ درصدی را برای ۲۰۱۵ تعیین کرده بود. این شرکت چینی قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ درآمدی ۷۰ میلیارد دلاری را به ثبت برساند که رشد متوسطی ۱۰ درصدی به ازای هر سال خواهد بود. سال گذشته درآمدهای هوآوی با ۲۱ درصد رشد روبرو شد.

منبع: Reuters

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه