هوآوی Mate 10 و Mate 10 Pro از باتری‌های سوپرشارژ بهره می‌برند

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان رونمایی و معرفی گوشی‌های جدید هوآوی، با یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro آشنا شدیم؛ باتری‌های سوپرشارژ. به لطف این ویژگی شاهد سرعت شارژ بسیار بالا و عمر بالای باتری در این گوشی‌ها هستیم.

هوآوی Mate 10و ۱۰ pro هر دو به باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که می‌توانند با ۲۰ دقیقه شارژ به اندازه‌ی یک روز کامل برای کاربر شارژ دهی می‌کند. نکته‌ی مهم این است که هوآوی گفته که این اولین سیستم شارژ سریع در دنیاست که توانسته استاندارد ایمنی از شرکت آلمانی معتبر TÜV Rheinland را دریافت کند. بنابراین با استناد به همین استاندارد اخذ شده برای شارژ سریع گوشی‌های جدید هوآوی، کاربران نباید نگران عمر باتری و صدمه‌ به گوشی باشند و می‌توانند لذت استفاده از باتری‌های قدرتمند Mate 10 و ۱۰ Pro را تجربه کنند.

این تلفن‌های همراه هوشمند آزمون‌هایی مثل شارژ برای بیش از ۱۰۰ مرتبه، اتصال کابل شارژ برای ۱۰ هزار بار و آزمون ضربه را پشت سر گذاشته‌اند. پس از مشکلات باتری گلکسی نوت ۷ که پارسال گریبان‌گیر سامسونگ شد، شرکت‌ها درمورد ایمنی باتری‌ها بسیار محتاط هستند. هوآوی Mate 10 و Pro 10 از نظر باتری جزو قدرتمندترین گوشی‌های پرچم‌دار بازار خواهند بود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه