هوآوی Mate SE همان Honor 7X است که رم و حافظه‌ی بیشتری دارد

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

زمان زیادی از معرفی گوشی‌های جدید شرکت آنر یعنی Honor 7X و Honor V10 نمی‌گذرد. شرکت هوآوی تصمیم گرفته است یکی از این گوشی‌ها را با اسمی تازه، در ایالات متحده عرضه کند. گوشی جدید هوآوی Mate SE دقیقا یک Honor 7X است که کمی حافظه‌ی آن بالا رفته و با قیمتی بیشتر به فروش می‌رسد.

گوشی Mate SE قیمتی ۲۳۰ دلاری خواهد داشت.

هیچ تفاوتی بین Honor 7X و Huawei Mate SE وجود ندارد و هر دو گوشی از نظر ظاهری یکسان هستند. همان صفحه‌ی نمایش ۵.۹ اینچی و دوربین دوتایی هم روی Mate SE قرار دارد. با این حال، این گوشی جدید به جای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، چهار گیگابایت رم دارد و حافظه‌ی فلش آن هم ۶۴ گیگابایت است.

این حافظه‌ی بیشتر باعث شده است که قیمت Mate SE از Honor 7X بیشتر باشد. در حالی که Honor 7X در ایالات متحده با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد، گوشی Mate SE قیمتی ۲۳۰ دلاری خواهد داشت.

شرکت هوآوی گوشی Mate SE را به صورت آنلاک شده و از طریق فروشگاه‌های بزرگ ایالات متحده مثل آمازون یا بست بای به فروش می‌رساند. گوشی Honor 7X هم بیش از یک ماه است که در امریکا عرضه شده.

می‌توانید در ادامه تصاویری از Mate SE ببینیم. تصور نمی‌کنیم هوآوی بخواهد این گوشی را در مناطق زیادی عرضه کند و احتمالا شاهد عرضه‌ی گسترده‌تر Honor 7X خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه