هوآوی p20 در سال ۲۰۱۸ بیست میلیون گوشی می‌فروشد

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوآوی P20
کمپانی چینی هوآوی اخیرا ابراز امیدواری کرده که ظرف یکی دو سال آینده بتواند گوی سبقت را در فروش از اپل برباید.

کمپانی هوآوی انتظار دارد که بیش از ۲۰ میلیون گوشی هوآوی در سال ۲۰۱۸ بفروشد. این کمپانی چینی اخیرا ابراز امیدواری کرده که ظرف یکی دو سال آینده بتواند گوی سبقت را در فروش از اپل برباید. حالا بنظر می‌رسد آخرین پرچمدار این کمپانی محور این استراتژی خواهد بود.

در گفت‌وگویی با ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی مشخص شد که در خط تولید هوآوی p20 که شامل گوشی معمولی هوآوی p20 کنار p20 لایت مقرون به صرفه و p20 pro گرانقیمت است ۲۰ میلیون گوشی به بازار عرضه خواهد شد. بنظر می‌رسد این آمار خیلی هم دور از دسترس نیست بخصوص وقتی نرخ رشد اخیر کمپانی را در نظر می‌گیریم. با این وجود هدفی که آنها اعلام کرده‌اند نسبت به سال گذشته‌شان افزایش زیادی دارد.

مدت زمان کوتاهی بعد از اینکه سال گذشته گوشی‌های p10 و p10 پلاس عرضه شد کمپانی اعلام کرد که هدف خط تولیدش ۱۰ میلیون گوشی است. یعنی نیمی از تعدادی که برای این سال مد نظر دارند. به هر حال مدیرعامل شرکت اعلام کرده که بیشتر تمرکزشان را روی R&D(تحقیق و توسعه) گذاشته‌اند و می‌خواهند ده برابر بیشتر از بقیه رقبای محلی‌شان سرمایه‌گذاری کنند. این میزان هزینه به شرکت اجازه می‌دهد که سریع‌تر دست به نوآوری بزند و جلوتر از رقبایش مشتریان جدید پیدا کند. ریچارد یو البته مشتاق است که به کاربران فعلی شرکت هم احترام گذاشته شود و گفته که خودشان را موظف می‌دانند گوشی‌های قدیمی را هم بهینه کنند. آنها می‌خواهند نسل قبلی گوشی‌های هوشمندشان را به روزرسانی کنند تا در آینده سرعت‌شان بالاتر رود.

با توجه به اینکه گوشی پرچمدار بعدی اپل ممکن است حتی گرانتر از گوشی فعلی‌اش هم باشد هوآوی می‌تواند تمرکزش را روی تولید زیاد بگذارد تا در اروپا و چین حرف اول را بزند.

منبع: PHONEARENA

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ali

    دیجی جون لطفا p20روزودموجودش کن من سال قبل p10plusازت خریده بودم توپیش فروشش خیلی راضی ام ازش امسال ام می خوام p20بخرم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه