هواوی آنر نوت ۱۰ یک تبلت گیمینگ در قالب گوشی هوشمند است

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آنر نوت 10

پیشرفت‌های به‌دست آمده در زمینه‌ی توسعه صفحه‌نمایش‌های کم‌حاشیه، به سازندگان گوشی‌ها این امکان را داده که بدون افزایش اندازه کلی گجت، از صفحه‌نمایش‌های بزرگتری استفاده کنند. چنین رویکردی را به خوبی می‌توانیم در گوشی آنر نوت ۱۰ ببینیم که روز گذشته رسما معرفی شد. هرچند در مورد اندازه بزرگ صفحه‌نمایش آن خبرهای زیادی منتشر شده بود، اما انتظار بهره‌گیری از یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی را نداشتیم.

در حال حاضر، کوچک‌ترین تبلت‌های موجود در بازار، از صفحه‌نمایش ۷ اینچی بهره می‌برند. به غیر از چند مورد استثناء، حتی بزرگ‌ترین فبلت‌ها هم به استفاده از چنین صفحه‌نمایش بزرگی روی نیاورده‌اند. زیرا صفحه‌نمایش بزرگ‌تر به معنای بزرگ‌تر شدن اندازه کلی گجت است که آنر ثابت کرد چنین موضوعی دیگر صحت ندارد.

آنر نوت 10

بهره‌گیری از این صفحه‌نمایش بسیار بزرگ بی‌دلیل نیست، زیرا این شرکت گوشی آنر نوت ۱۰ را به‌عنوان یک گوشی گیمینگ معرفی کرده است.

بهره‌گیری از این صفحه‌نمایش بسیار بزرگ بی‌دلیل نیست، زیرا این شرکت گوشی آنر نوت ۱۰ را به‌عنوان یک گوشی گیمینگ معرفی کرده است. با وجود اینکه رزولوشن این صفحه‌نمایش ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ است و به همین خاطر وارد وادی صفحه‌نمایش‌های ۲K نشده، اما بسیاری از بازی‌ها هم از چنین کیفیت‌های بالایی پشتیبانی نمی‌کنند و به همین خاطر خریداران این گوشی با بهره‌گیری از این صفحه‌نمایش بزرگ به‌راحتی می‌توانند از انجام انواع و اقسام بازی‌ها لذت فراوانی ببرند. در ضمن گوشی آنر نوت ۱۰ از لحاظ قدرت هم چیزی کم ندارد زیرا از جدیدترین تراشه هواوی یعنی Kirin 970 بهره می‌برد و در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم هم تعبیه شده است.

آنر نوت 10

علاوه بر موارد ذکر شده باید به CPU Turbo هم اشاره کنیم که در کنار GPU Turbo که اخیرا معرفی شده است، می‌توانند عملکرد قابل توجهی را به ارمغان بیاورند. در ضمن آنر برای اینکه بتواند گرمای تولید شده از جانب قطعات داخلی را کنترل کند، یک سیستم به نام The Nine را معرفی کرده از ۸ لایه برای پراکنده کردن گرما و یک لایه حاوی لوله خنک‌کننده مایع بهره می‌برد. در نهایت نباید بهره‌گیری این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را از قلم بیندازیم که باعث می‌شود گیمرها ساعت‌های زیادی را بدون نیاز به شارژ کردن گوشی خود، از انجام بازی‌های متنوع لذت ببرند.

در مورد قیمت‌گذاری هم باید بگوییم مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد و این قیمت برای مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۷۰ دلار است. این یعنی این گوشی با وجود اینکه از مشخصات قابل توجهی بهره می‌برد، باز هم در مقایسه با بیشتر پرچم‌داران هم‌رده خود، قیمت پایین‌تری دارد.

منبع: Slash Gear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. وحید

    فبلت با صفحه نمایشی بزرگ و سخت افزار عالی و در کل همه چی تمام!
    این گوشی در شرایط قبل گران شدن دلار ۱.۷ تا ۱.۸ میلیون میشد و گزینه بسیار خوبی برای کسایی که گوشی غول پیکر دوست دارن بود! حیف…

  2. غلوم

    کاش مقایسه ای هم از این گوشی با شاومی می ماکس ۳ انجام بدین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه