هواوی اپل را مسخره کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هواوی کم کم خودش را برای معرفی گوشی میت ۱۰ آماده می‌کند. این شرکت گفته بود که گوشی جدیدش آنقدر خوب است که آیفون را به چالش می‌کشد. محصولی که به تراشه Kirin 970 مجهز شده است. این تراشه پردازنده‌ای مخصوص برای هوش مصنوعی دارد و از سریع‌ترین مودم موجود برای بالاتر رفتن سرعت اینترنت استفاده می‌کند. با این حال هواوی دست به کار شده و از هم اکنون نظر را به سمت گوشی میت ۱۰ جلب کرده است. این شرکت کلیپی منتشر شده که در آن آیفون ۱۰ را هدف گرفته و سنسور Face ID آن را مسخره کرده است.

حتما می‌دانید که در مراسم رونمایی از آیفون ۱۰ یا همان آیفون X مشکلی در سنسور تشخیص چهره این گوشی به وجود آمد که اپل مجبور شد از گوشی پشتیبان استفاده کند. حالا هواوی همین اتفاق را تبدیل به یک کلیپ بامزه کرده است. در انتهای این کلیپ هم گفته می‌شود که میت ۱۰ محصولی با هوش مصنوعی واقعی خواهد بود. در ادامه می‌توانید کلیپ منتشر شده را مشاهده کنید:

 

نظر شما درباره این کلیپ چیست؟ آیا محصول جدید هواوی به خوبی آیفون ۱۰ خواهد بود؟ آیا شما میت ۱۰ را می‌خرید یا آیفون جدید را ؟

 

منبع: Huawei
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. حامدالهی

    هیچ کدوم رو نمی خرم. قطعا note 8 بهترین گوشی بازار هست. و میبینیم که همین اول کار هم قیمتش کاهش پیدا کرده نسبت به اونچه در مراسم رونمایی اعلام شد. فقط اگر دیجی کالا نسخه اسنپ دراگون رو ارائه بدهقطعا از دیجی کالا تهیه می کنم وگرنه هر جور شده این گوشی رو از هر جایی که بشه تهیه خواهم کرد. چون اصلا این چیپ ست، شاهکار چیپ های جدیده.(هرچند اگزینوس هم که در این گوشی ارائه میشه بسیار قابل قبول ظاهر شده)

  2. رسول

    ایکاش هموطنانم میدونستن که اپل داره برنامه های ایرانی رو از اپل استورش حذف میکنه که به ایران خدمات نده(این تازه یه نمونشه) اونوقت ما با دیدن همچین محصولات جدید و گرانی آب از دهنمون راه میوفته و برای شرکتی مثل اپل که مشتریان ایرانی براش کوچکترین اهمیتی ندارن به به و چه چه میکنیم و به خاطر این برند با هم بگو مگو میکنیم

  3. سعید قاری راثی

    ببین اپل چه بلایی به سرش اومده که هواوی هم مصخره اش میکنه

  4. عارف

    htc اگه اینکاره بود که الان وضع و اوضاعش این نبود .
    حتما تاچ اسکرین و مولتی تاچ رو htc رو کرد ؟

  5. بهشاد

    هه هه هه… چقدر جالب بود ????????????

  6. حسین عسکرپور

    سلام.ممنون از دیجی جون های عزیز.بنده سه سال هست که دارم از گوشی های هواوی استفاده میکنم.بسیار راضی هستم.باید دیگه قبول کرد هواوی از نظر کیفیت جزء ۳برند اول دنیاست و از نظر قیمت متناسب با کیفیت به نظر بنده اولین گوشی است.من قطعا میت ۱۰ رو انتخاب میکنم با وجود اینکه اپل همیشه اغوا کننده است به خصوص این مدل ایکسش با پردازنده A11 که واقعا به ادم دلپیچه میده.

  7. داریوش

    کلا موبایل های هواوی بزرگترین شوخی هستن . ضعیف ترین و بدترین موبایل های ممکن رو درست میکنه .
    همین یه مدت پیش یک میلیون نیم دادم یکی از موبایل های هواوی رو خریدم ۴ ماه نشده صفحش خراب شد .
    بردم درستش کردم بعد ۳ ماه مادر بوردش سوخت …

  8. سهیل

    به خودم افتخار میکنم که فن برندی هستم که تمام به اصطلاح برندهای دیگر برای پیشبرد اهداف خودشون با استفاده از زیر سوال بردن قدرت کمپانی اپل تبلیغاتی اینچنین مضحک درست میکنن که پیشتر خودشونو زیر سوال میبری تا بخواهد خدشه ای به این کمپانی محبوب برسونه..

    اینگونه تبلیغات که خیلی هم در تبلیغات کمپانی سامسونگ قبلا دیده شده دقیقا شبیه به آدمیه که بجای اینکه به تکمیل خودش بپردازه برای ندیدن ضعفهاش به تمسخر دیگران میپردازه.

    و شما هیچگاه پیدا نمیکنید که کمپانی اپل حداقل در تبلیغات آیفون هیچ کمپانی را مستقیم به سخره بگیره و همیشه توی تبلیغاتش از خود گوشی و امکاناتش تعریف میکنه.

  9. فتح اله زاده

    من آیفون ۸ رو میخرم

  10. محسن

    هووای غلط کرده یادش رفته قبلا از اپل تقلید می کرده

    1. امیر

      بله، اپل هم یادش رفته از htc تقلید میکرده. البته اگه کسی بدونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه