هواوی روی دستیار صوتی جدیدی به اسم HiAssistant کار می‌کند

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دستیار صوتی هواوی

در دنیایی به سر می‌بریم که هوش مصنوعی و دستیارهای صوتی کم‌کم روی هر محصولی دیده می‌شوند. این موضوع روی گوشی‌های هوشمند بیش از پیش به چشم می‌خورد. شرکت اپل سیری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و گوگل هم از گوگل اسیستنت استفاده می‌کند. سامسونگ دستیار صوتی بیکس‌بی را روی گوشی گلکسی قرار داده و مایکروسافت از کورتانا روی ویندوز و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که شرکت هواوی هم روی دستیار صوتی جدیدی به اسم HiAssistant کار می‌کند. محصولی که می‌خواهد رقیب تمام این دستیارهای صوتی موجود در بازار شود.

براساس اطلاعاتی که در سایت XDA منتشر شده، گروهی از کاربران متوجه کدهایی در رابط کاربری EMUI 8.1 گوشی Mate 10 شده‌اند که نشان می‌دهند این شرکت چینی در حال ساخت یک دستیار صوتی به اسم HiAssistant است. گفته شده EMUI 8.1 براساس سیستم عامل اندروید ۸.۱ ساخته شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این دستیار صوتی تنها در کشور چین عرضه می‌شود.

همچنین گفته شده که دستیار صوتی HiAssistant شرکت هواوی با برنامه‌هایی مثل WeChat و QQ که در کشور چین بسیار محبوب هستند هم به شدت هماهنگ است.

باید منتظر منتشر شدن خبرهای بیشتر درباره این دستیار صوتی باشیم. آیا این سرویس روی گوشی P20 قرار می‌گیرد؟ هنوز چیزی درباره آن‌ها نمی‌دانیم.

منبع:  xda-developers

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه