هواوی دو گوشی جدید در IFA 2016 معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی در تاریخ ۱۱ شهریور ماه کنفرانس خبری خودش برای نمایشگاه IFA 2016 را برگزار می‌کند. در حالی که این شرکت دیروز اعلام کرد که گوشی Mate 9 را در این نمایشگاه نشان نمی‌دهد، گفت که دو تلفن همراه جدید به این رویداد می‌آورد. البته به نظر می‌رسد که این دو گوشی جزو محصولات میان‌رده باشند.

هواوی با دو گوشی هوشمند به نمایشگاه IFA 2016 می‌آید.

البته این شرکت چند وقت پیش گفته بود که یک گوشی مناسب بانوان معرفی خواهد کرد. هواوی قبلا هم محصولاتی مناسب برای خانم‌ها منتشر کرده بود که از بین آن‌ها می‌توان به ساعت هوشمند اشاره کرد.  امروز دو تصویر تبلیغاتی از گوشی‌هایی که هواوی می‌خواهد نشان دهد، منتشر شده که نمایی از دوربین این محصولات را نشان می‌دهند.

هنوز نمی‌دانیم این گوشی‌ها چه مشخصاتی دارند و با چه ویژگی‌هایی راهی بازار می‌شوند.  احتمال دارد که بدنه‌ی آن‌ها فلزی باشد. انتظار داریم که هواوی در کنار معرفی گوشی‌های تازه از نسل جدید ساعت هوشمند خودش هم رونمایی کند.

شرکت هواوی سال گذشته گوشی Mate 8 را در نمایشگاه IFA نشان داد که صفحه نمایش آن به فشار حساس بود و می‌توانست وزن اجسام مختلف را هم اندازه بگیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از دو گوشی معرفی نشده‌ی هواوی را ببینید:

Huawei-IFA-2016-1 Huawei-IFA-2016-2

منبع: Android Pure

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه