The Matebook E؛ هواوی رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد

۳ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

هواوی از جدیدترین محصول خودش رونمایی کرد که رقیب سرسختی برای تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به حساب می‌آید. این محصول که The Matebook E نام دارد از نظر سرعت، عملکرد و حمل و نقل از مدل قبلی بهتر خواهد بود.

تبلت دو کاره MateBook E به صفحه نمایش ۱۲ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده و میزان روشنایی آن به ۴۰۰ نیب می‌رسد. همچنین مشخص شده که این محصول بدون صفحه کلید نزدیک به ۶۴۰ گرم وزن دارد. وزن این محصول با صفحه کلید به ۱.۱ کیلوگرم می‌رسد.

از نظر سخت افزاری باید به این موضوع اشاره کنیم که هوای از نسل هفتم تراشه‌های Intel Core m3 یا Core i5 برای این محصول استفاده کرده است. همچنین این تبلت را می‌توانید با ۴ یا ۸ گیگابایت رم خریدرای کنید. محصول دوکاره جدید هواوی در مدل‌های مختلفی با ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD راهی بازار می‌شود.

تبلت MateBook E با صفحه کلید مخصوصی راهی بازار شده که تا ۱۶۰ درجه خم می‌شود. این تبلت زیبا از دو بلندگو بهره می برد و به تکنولوژی Dolby Audio هم مجهز شده است.  یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود و باتری ۴۴۳۰ میلی‌آمپر ساعتی هم باعث شده که دستگاه تا ۹ ساعت روشن بماند.

تبلت جدید هواوی از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن می‌توانید دستگاه را شارژ کنید یا اطلاعات به آن منتقل کنید. براساس اطلاعات منتشر شده مدلی که به پردازنده m3، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD مجهز شده باشد با قیمت ۹۹۹ یورو به فروش می‌رسد و قیمت مدل‌های بعدی هم تا ۱۲۹۹ یورو می‌رسد.

این تبلت از تابستان در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و صورتی راهی بازار خواهد شد.

 

منبع:  Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه