هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند فاقد Wear OS است

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی

اگرچه تعداد اندکی از ساعت‌های هوشمند هواوی مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS گوگل هستند، ولی این کمپانی چینی تصمیم گرفت برای ساعت هوشمند هواوی واچ GT از سیستم‌عامل اختصاصی خود موسوم به Lite OS استفاده کند. حالا طبق گزارش WinFuture، هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند دیگر در سری GT است که گویا این ساعت‌ها هم مبتنی بر Lite OS هستند.

برای عناوین این ساعت‌ها، می‌توانیم انتظار نام‌های Huawei Watch GT Active و Huawei Watch GT Elegant را داشته باشیم که البته رندری از مدل اکتیو منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

هواوی

به گزارش WinFuture، مدل اکتیو با قیمت ۲۴۹ یورو و مدل Elegant با قیمت ۲۲۹ یورو روانه‌ی بازار می‌شود. باید خاطرنشان کنیم که هواوی واچ GT در ابتدای عرضه با قیمت ۱۹۹ یورو فروخته می‌شد و این یعنی دو مدل جدید با توجه به قیمت بالاتری که دارند، احتمالا از ویژگی‌های جدیدتری بهره می‌برند.

روزبه‌روز از محبوبیت پلتفرم Wear OS کاسته می‌شود و شرکت‌های بیشتری به بهره‌گیری از سیستم‌عامل‌های اختصاصی روی می‌آورند. حتی با وجود عرضه تراشه اسنپ‌دراگون Wear 3100، بسیاری از مشکلات این پلتفرم همچنان پابرجا مانده‌اند و کماکان شاهد ضعف‌هایی مانند عمر باتری پایین، عملکرد ضعیف و دیگر موارد این چنینی هستیم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه