هواوی عرضه گوشی تاشو ۵G در سال ۲۰۱۹ را تایید کرد

۲۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشو

بعد از معرفی گوشی‌های میت ۲۰، مدیرعامل بخش گجت‌های مصرفی هواوی «ریچارد یو» (Richard Yu) طی یک مصاحبه اعلام کرده که گوشی تاشو آن‌ها سال آینده روانه‌ی بازار می‌شود. این مدیر ارشد همچنین خاطرنشان کرد که این گوشی از اینترنت ۵G هم پشتیبانی می‌کند. رییس هیئت مدیره هواوی هم ماه پیش اعلام کرده بود که اولین گوشی ۵G هواوی یک گوشی تاشو خواهد بود. او در صحبت‌های خود به این موضوع هم اشاره کرد که این گجت تا ماه ژوئن روانه‌ی بازار می‌شود.

در ماه سپتامبر، «یو» در مصاحبه با روزنامه آلمانی Die Welt گفت که گجت‌های تاشو می‌توانند جایگزین کامپیوترها شوند. این موضوع به خاطر این است که آن‌ها در جیب جای می‌گیرند و با باز شدن صفحه‌نمایش آن‌ها، به اندازه‌ی تبلت می‌رسند.

اگر همه چیز مطابق برنامه‌ها پیش برود، سامسونگ اولین گوشی تاشو جهان را معرفی خواهد کرد، گوشی تاشویی که فعلا از آن تحت عنوان گلکسی F یاد می‌شود. انتظار می‌رود برخی از ویژگی‌های این گجت در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در تاریخ ۷ نوامبر اعلام شود. در ماه ژانویه هم در نمایشگاه CES 2019 احتمالا شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گلکسی F یک گجت ۴.۶ اینچی است و در مواقعی که باز می‌شود، اندازه‌ی آن به ۷.۳ اینچ خواهد رسید. در ماه آگوست، رییس بخش موبایل سامسونگ گفت که گلکسی اس ۱۰ اولین گوشی ۵G این شرکت نخواهد بود و به همین خاطر بسیاری از کارشناسان این بحث را مطرح کردند که گلکسی F از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه