هواوی میت ۲۰ در بین پرچم‌داران ۲۰۱۸ از بهترین عمر باتری بهره می‌برد

۲۴ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
میت 20

هواوی میت ۲۰ برادر ارزان‌تر میت ۲۰ پرو محسوب می‌شود ولی این موضوع به معنای فقدان ویژگی‌های هیجان‌انگیز نیست. نه‌تنها این گوشی از تراشه قدرتمند ۷ نانومتری بهره می‌برد، بلکه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن در کنار نمایشگر LCD، عمر باتری بسیار خوبی را برای این گجت به ارمغان آورده است.

حالا طبق بررسی‌های انجام شده، هواوی میت‌ ۲۰ در بین پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ از بیشترین عمر باتری بهره می‌برد. عمر این باتری به ۱۴ ساعت و ۲۶ دقیقه می‌رسد و با نگاه به نمودار زیر می‌توانید فاصله زیاد آن با دیگر رقبا را مشاهده کنید.

میت 20

تنها پرچم‌داری که عمر باتری آن را می‌توان با این گوشی هواوی مقایسه کرد، آیفون XR است که البته با داشتن عمر باتری ۱۱ ساعته، فاصله زیادی با گوشی میت‌ ۲۰ دارد.

در شرایط واقعی، با هر بار شارژ باتری میت ۲۰ می‌توان دو روز از آن استفاده کرد ولی باقی پرچم‌داران معمولا عمر باتری آن‌ها حدودا یک روز و شاید کمی بیشتر جواب دهد.

میت 20

از لحاظ زمان لازم برای شارژ شدن، در جعبه میت ۲۰ یک شارژر سریع قرار دارد و علی‌رغم بزرگ بودن حجم باتری این گوشی، در عرض یک ساعت و ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. اگرچه سرعت شارژ باتری این گوشی به پای میت ۲۰ پرو نمی‌رسد، ولی روی هم رفته از سرعت شارژ بالایی بهره می‌برد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امید فلاح

    سلام. بنچمارک phonearena مشکل داره! باید از اطلاعات تست باتری gsmarena استفاده کرد. فون آرنا عمر باتری note9 رو کمتر از xs max زده! در حالی که عمر باتری نوت ۹ با اختلاف شدید بیش تره!!!!!! توی تست عملی کانال phonebuff توی یوتیوب هم میشه اینو دید!!
    طبق تست جی اس ام آرنا بین پرچم دارای امسال بیش ترین عمر باتری رو نوت ۹ داره، هم در کل، هم مکالمه و هم پخش ویدیو. میت ۲۰ فقط توی بخش مرورگری وب عمر باتریش نسبت به نوت ۹ بیش تره.
    امیدوارم هیچ کس هیچ جا به این بنچمارک عجیب غریب فون آرنا برنخوره! کاملا غلطه!

    1. Avatar علی

      به نظرم کلا فون ارنا با سامسونگ مشکل داره سر شارژدهی اس ۶ هم همین جور اعداد عجیبی رو اعلام کرده بود اگرم دقت کرده باشین بیشتر مقالاتی که تو دیجی کالا مگ گذاشته میشه که توشون سامسونگ رو کوبیدن از فون ارنا یاthe verge هست.خودمم این طور که تو مراجع دیگه دیدم نوت ۹ با اختلاف بهترین عملکرد رو داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه