هواوی Mate 20 Pro با نمایشگر AMOLED خمیده عرضه می‌شود

۲۴ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
هواوی میت 20 پرو

بر اساس اخبار جدیدی که از درون کارخانه‌ی هواوی به بیرون درز کرده، این شرکت چینی تصمیم دارد تغییرات قابل ملاحظه‌ای را در جزئیات سخت‌افزاری هواوی میت ۲۰ پرو اعمال کند. سال گذشته هواوی در یک حرکت چشمگیر تصمیم گرفت از صفحه نمایشی مدرن و متفاوت در سری گوشی‌های mate استفاده کند. صفحه نمایش LCD که در گوشی هواوی میت ۱۰ به کار رفته بود جای خود را به نمایشگر AMOLED در مدل گران‌تر، یعنی میت ۱۰ پرو داد. بر اساس جدیدترین خبرها، هواوی نه تنها قصد دارد به استفاده از این نمایشگرهای مدرن و گران‌قیمت در گوشی‌های سری میت ادامه دهد، بلکه می‌خواهد ویژگی‌های جذاب و تازه‌ای را هم به صفحه نمایش جدیدترین محصول خود، یعنی میت ۲۰ پرو اضافه کند.

هواوی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات ارتباطی در کشور چین تصمیم دارد از نمایشگر مدرن و گرانقیمت امولد در جدیدترین پرچمدار خود استفاده کند. نمایشگر هواوی میت ۲۰ پرو علاوه بر بهره‌ بردن از این فناوری دارای انحنا در طرفین خواهد بود.

بر اساس اخباری که از منابع داخلی شرکت هواوی به دست آمده، گوشی هواوی میت ۲۰ پرو هم مانند مدل قبلی از یک صفحه نمایش باکیفیت امولد بهره‌مند خواهد شد. اما تفاوت آن با مدل قبل داشتن انحنا در طرفین صفحه نمایش است. پیش از این صفحه نمایش امولد خمیده در گوشی خاص و گران‌قیمت Mate RS Porsche Design هم به کار رفته بود که تحسین علاقمندان به طراحی‌های جدید در دنیای گوشی‌های هوشمند را به دنبال داشت. به گفته‌ی همین منبع هواوی قصد دارد ساخت نمایشگرهای جدید را به یک شرکت تولید کننده‌ی چینی به نام BOE سفارش دهد. هر چند به نظر می‌رسید همکاری شرکت هواوی با شرکت کره‌ای ال‌جی برای ساخت صفحه نمایش خمیده مدل Mate RS Porsche Design یک همکاری رضایت‌بخش بوده، اما انگار هواوی تصمیم گرفته تمامی اجزای گوشی‌های خود را (به جز پردازشگر) از سازندگان چینی تحویل بگیرد. به نظر می‌رسد هواوی تصمیم دارد برای این مدل هم از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده کند.

متاسفانه اخبار درز کرده هیچ اشاره‌ای به جزئیات مدل عادی میت ۲۰ از جمله صفحه نمایشی که هواوی برای آن در نظر گرفته است نمی‌کند. اما مشخص شده که شرکت BOE تولید انبوه یک سری نمایشگر OLED را برای ارائه‌ در ماه اکتبر آغاز کرده است که می‌توانند صفحه‌ نمایش‌های مربوط به این مدل باشند. شایعات دیگری هم وجود دارند که خبر از تجهیز هواوی میت ۲۰ پرو به پنج دوربین قدرتمند می‌دهند. دو دوربین در جلو و پنج دوربین در پشت این گوشی می‌توانند از آن ابزاری فوق‌العاده برای علاقمندان به عکاسی موبایل بسازند. با تمام این اوصاف باید گفت که در حال حاضر هیچ‌کدام از این شایعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند و طرفداران برند هواوی و سری میت باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی صبر کنند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Fary

    مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت ، سری میت همیشه سری موفق و قدرتمندی بوده.هواوی لحظه به لحظه در حال پیشرفته.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه