هواوی: ما می‌توانستیم گوشی‌های پیکسل را برای گوگل بسازیم، اما این کار را نکردیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو تلفن همراه هوشمند Pixel و Pixel XL شرکت گوگل در این روزها مورد توجه اکثر علاقه‌مندان به گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته‌اند. دو محصولی که با اندروید ۷.۱ راهی بازار شدند و کلی قابلیت جدید دارند. این دو گوشی جایگزین محصولات نکسوس به حساب می‌آیند و فصل جدیدی در گوشی‌های گوگل شروع کرده‌اند. حتی مشخص شد که شرکت HTC این دو تلفن همراه هوشمند را برای گوگل ساخته است. در واقع گوگل وظیفه‌ی ساخت گوشی‌های خودش را به شرکت‌های مختلف واگذار می‌کند و هر ساله شرکت‌هایی مانند ال‌جی، هواوی و حتی HTC این محصولات را تولید می‌کنند.

pixel-google-1

حالا به نظر می‌رسد که هواوی از جمله شرکت‌هایی بوده که شانس ساخت گوشی‌های پیکسل را داشته اما این کار را انجام نداده است. براساس اطلاعات منتشر شده هواوی به دلیل مشکلاتی که برسر نام این محصولات وجود داشته، این کار را انجام نداده. در واقع هواوی باید تمام سخت افزار این گوشی را می‌ساخت و هزینه تحقیق و توسعه‌ی آن را هم پرداخت می‌کرد؛ اما اسمی از آن‌ها روی گوشی دیده نمی‌شد. هوای برای اینکه هیچ نامی از آن‌ها در ساخت گوشی‌های پیکسل برده نمی‌شد؛ این گوشی‌ها را برای گوگل تولید نکرد.

البته این اتفاق موجب بروز اختلاف میان گوگل و هواوی نشده و شایعه شده که این دو شرکت در سال ۲۰۱۷ یک گوشی جدید معرفی خواهند کرد.

منبع: androidauthority

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Mahdi

    واقعا خیلیه ها
    گوگل بگه بساز بگه نمیخوام . هوآوی ام داره خیلی قوی میشه

  2. Avatar سام

    آه آه…چقدر از این برندهای بنجل چینی و کره ای بدم میاد تازه ناز هم می کنند

    1. Avatar مهدی

      آه آه منم از هر چی برند آمریکایی و … مثل اپل بلک بری و …۱۵ بدم میاد تازه به طراحی های پیش پا افتاده شون ناز هم می کنند

    2. Avatar محمد

      تو اونی که دیدی هواوی دویست تومنی بوده برو یه کم دیگه بگرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه