هواوی نسل بعدی نکسوس ۶P را می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی به تازگی نام تجاری جدیدی به نام Huawei 7P ثبت کرده و به همین دلیل احتمال دارد که در حال ساخت نسل بعدی گوشی نکسوس ۶P باشد.

هواوی به تنهایی نسل بعدی گوشی Nexus 6P را با نام Huawei 7P می‌سازد.

در حالی که گوشی نکسوس ۶P یکی از محصولات خوب بازار به حساب می‌آید و جایگاه شرکت هواوی را در صنعت ساخت تلفن‌های همراه هوشمند بالا برد، به نظر نمی‌رسد که گوگل قصد داشته باشد کار ساخت نکسوس بعدی را هم به این شرکت واگذار کند. به همین دلیل شرکت هواوی نام تجاری Huawei 7P را به ثبت رسانده تا خودش به شکل مستقل نسل بعدی گوشی ۶P را راهی بازار کند.

از آنجایی که نکسوس ۶P یک موفقیت بسیار بزرگ برای این شرکت بود، ساخت نسل بعدی آن دور از ذهن نبود. به احتمال زیاد ۷P هم سخت افزار خوبی خواهد داشت و از هم اکنون انتظار می‌رود که ۴ گیگابایت رم یا بیشتر داشته باشد. همچنین بعید نیست که صفحه نمایش QHD برای آن در نظر گرفته شود. گوشی نکسوس ۶P به دلیل داشتن صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه زمانی راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌‌

منبع: ۹to5Google

‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امید

    قشنگ مشخصه حالا که گوگل محلش نگذاشته و رهاش کرده، میخواد از اسم ۶P سوءاستفاده کنه. گوگل اشتباه کرد به این چنینی ها بها داد. یادمان نرفته چطور اسم برندهای معروف را با تغییر یک حرف، درش تقلب میکردند و مشتری را به اشتباه مینداختند و جای برندهای اصلی، یک جنس تقلبی به مشتری مینداختند….این هم یک مدل جدید دیگه آیت و به شکل و شمایل جدیدتر….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه