هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گوشی Honor 5C شرکت هواوی به شکل رسمی در کشور چین عرضه شد.

گوشی Honor 5C از تراشه‌ی Kirin 650، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت FullHD برخوردار است. از تراشه‌ی Kirin 650 که خود هواوی آن را می‌سازد روی این گوشی استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند.

Honor-5C-6

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فلش LED در پشت گوشی قرار گرفته و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هم در جلوی آن دیده می‌شود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده که در پشت آن قرار گرفته است.

گوشی Honor 5C از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و به بلوتوث ۴.۱، Wi-Fi و GPS مجهز شده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از USB Type-C پشتیبانی نمی‌کند و به جای آن پورت MicroUSB 2.0 روی گوشی قرار گرفته است. اندروید ۶.۰ با رابط کاربری EMUI هم روی محصول جدید هواوی دیده خواهد شد.

Honor-5C-5

هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه در چه تاریخی راهی کشورهای دیگر می‌شود.

 

منبع: Honor

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. فاطمه

    من بعد از کلی تحقیق این گوشی رو انتخاب کردم واز هواوی راضیم اما از دیجی کالا گله دارم چون ماه هاست منتظرم بیاره ولی نمیاره این گوشیو

  2. رضا

    سلام هو ایوی ۵ ایکس خوبه یا ۵سی؟؟؟؟

    1. Elena

      سلام بر شما.
      Honor 5C هم از لحاظ قدرت و هم از لحاظ کیفیت در ایران بسیار بهتر هست.

  3. یونس

    والا خیلی عالیه
    اینو اگه سامسونگ میساخت و اگر منفجر نمیشد باید یه میلیون پول میدادی
    درود بر هوآوی

  4. Mojtabavip

    من الان دوساله مدل هانر تری سی رو دارم،تو زمان خودش بهترین گوشی تو رنج قیمت خودش بود،الانم حرف داره واس گفتن.هرکی هم میگه هواوی گوشی خراب میزنه یا اصلا هواوی استفاده نکرده یا هم ازون صد دویست تومنی هاش گرفته.

  5. ali

    پس کی میاد من از اردیبهشت و خرداد منتظرشم قرار بوده یک ماه پیش بیاد ولی نیومده لطفااااااااا یکی جواب بده من میخواهمش این گوشی عالیییییییییییییه و حرف نداره

    1. سینا حسنی

      این گوشی توی ایران به اسم huawei gt3 فروخته میشه

    2. Elena

      سلام بر شما.
      من ابتدای مهر ماه این موبایل را خریداری کرده ام.
      در بازار موجود بوده هست

  6. saeedk

    ی سری ها نمیدونم چرا الکی تعصب میکشن رو ی برند خاص انگار شرکا مال باباشونه!عزیزم برو تست گوشی های هواوی رو با هرگوشی دوس داری تو نت ببین میبینی که از لحاظ سرعت از همه بهتره در صورتی ک قیمتاش خیلی پایینتر از سامسونگ یا هر سرکتی دیگه است!شما ک با گوشی هواوی کار نکردید نظر الکی میدید چرا؟،در ثانی کی گفته چینی ها جنس بد میسازن ؟اگه اینجور بود که اپل و سونی و نوکیا و مایکروسافت قطعاتشون رو نمیدادن شرکت چینی فاکس کان تولید کنه!!

  7. فرهاد

    بصورت کلی گوشیهای چینی از کیفیت پایین تری نسبت به برندهای معروف برخوردارند اما وقتی به معیار قیمت میرسیم و پای چند شرکت چینی مثل xiaomi و oppo و one plus ➕ و در آخر Huawei وسط میاد قضیه بطور کل متفاوت میشه.
    اگر شما با پرچمداران و میانرده های درجه یک سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ این برندها کارکنی که قیمتی معادل نصف پرچمداران سامسونگ و اچ تی سی و… دارند بدون شک نظرتون نسبت به گوشیهای چینی عوض میشه.
    شرکتهای بزرگ چینی تولید کننده موبایل با قیمت های رقابتی روزبه روز دارند پیشرفت میکنند.

  8. amin

    رابط کاربری قشنگی باید داشته باشه

  9. مهران د

    هوآوی بخوبی نیازهای قشر میانی خریداران رو شناخته .مثل خودروهای کره‌ای که خیلی از خریداران رو به آرزوی داشتن خودروئی پر از آپشن با قیمت و عملکرد مناسب و معقول رسوندن . الان همین مدل میتونه تبدیل بشه به ارزونترین گوشی میان ردهٔ بازار که سنسور اثر انگشت داره . دوربینهای میان رده‌های هوآوی هم که عموماً ساخت سونی هستش و اگر عالی نیستن ولی در اکثر شرایط عکسهای شارپ و مناسبی میگیرن و خیلی با هوآوی‌های پایین رده فرق دارن .همین سنسور اثر انگشت میتونه برای یکی که یه گوشی خوب مثلا گلکسی نوت سه داره و گوشیش فاقد این سنسوره مهمتر از عملکرد کلی گوشیش باشه .

    1. مهدی

      بله دقیقا دوست عزیز همینه
      هواوی نیاز مردم رو فهمیده
      کیفیت معقول در کنار قیمت معقول
      حالا ایفون کیفیت خوب اما قیمت…
      یا سامسونگ…

  10. حسین

    هواوی دگ مسخره شده گوشیاش مث سامسونگ همش شبیه هم شده یکم خلاقیت یکم تنوع بد نیست شده داستان سونی و سامسونگ

    1. پدرام

      از بنجلساز دوران چه انتظاری داریدا… خلاقیت خرج داره و این با سیاست شرکت های چینی منافات داره… کلا کپی کردن کمترین هزینه و بیشترین سود را بهمراه داره…..

      1. محمدمهدی

        هه همین هواوی اگه نبود الان گوشی ۷۰۰ تومنی سامسونگ رو باید با ۱ تومن میخریدید…
        حداقل کاری که هواوی کرده اینه که روی قیمت گوشی های دیگه هم تاثیر گذاشته و باعث شده پایین بیاد قیمت شون
        ضمنا منم اولش مثل شما فکر میکردم و هواوی رو بدرد نخور و چینی میدونستم . اما همین هواوی از صد تا گوشی هم رده خودش که سامسونگ یا سونی یا … هست خیلی بهتر و قوی تر کار میکنه. اولش پدرم هواوی خرید بعد همه خانواده هواوی گرفتیم و ازشم راضی هستیم.

        ضمنا کی گفته هواوی نواوری نداره؟ حتما گوشی هاشو ندیدید و یا اطلاعات کامل ازش ندارید. بهتره یه سر بزنید ببینید چه گوشی هایی داره بعد حرف بزنید.ضمنا اولین شرکت هایی که گوشی با دوتا دوربین تولید کردن هواوی و ال جی بودن . نه اپل و سامسونگ و ….

        والا ما تاجایی که دیدیم سامسونگ اصلا نواوری نداشته همه گوشیاش هم مثل همن. همشون یه دکمه پایین شون داره و … و هیچ تغییری توش مشاهده نمیشه.

      2. امیذ

        هیچ شرکتی مث الجی خلاقیت نداره
        اون سامسونگ هم سیستم عاملش ۱۰۰ برابر هواویه
        دوربین دوگانه اولیه مال اچ تی سی بود بعد الجی

    2. احسان

      شما به انتظار بشین تا سامسونگ و الجی با قیمت ۵۰۰ هزار تومان سنسور اثر انگشت بگذارند
      این گوشی از j7 بهتره با این قیمت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه