هواوی گوشی Honor V9 را رسما معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت هواوی رسما گوشی Honor V9 را معرفی کرد.  این گوشی یک محصول رده بالا به حساب می‌آید و از ویژگی‌های بسیار مهمی بهره می‌برد.

این گوشی از تراشه‌ی Kirin 960 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 را در خودش قرار داده است. گفته شده که تلفن همراه جدید هواوی در مدل‌های با ۴ یا ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود که به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند.

گوشی آنر V9 به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است و دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی هم در پشت آن دیده می‌شود. البته هواوی ویژگی‌های جالبی به دوربین پشت این گوشی اضافه کرده است. به طور مثال این دوربین به فوکوس لیزری مجهز شده که یکی از کاربردهای آن فعال کردن امکان عکاسی سه بعدی است. براساس ادعای هواوی این گوشی اولین محصول دنیا خواهد بود که برای استفاده از تصویر برداری سه‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تصاویر سه بعدی این گوشی را بعدا می‌توان با پرینت‌های سه‌بعدی به مدل‌های واقعی تبدیل کرد.

The-Honor-V9-in-pictures

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی آنر V9 به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که می‌تواند ۱۲ ساعت دستگاه را روشن نگهدارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، سنسور تشخیص اثر انگشت، USB Type-C و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE اشاره کنیم. هواوی گوشی جدید خودش را با اندروید ۷.۰ و رابط کاربری EMUI 5 راهی بازار می‌کند.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. ashkan

    کی میاد تو بازار

  2. JV

    قیمت چقد ؟

  3. یونس

    واقعا گوشی خیلی عالی بنظر میاد
    دمشون گرررررررررم
    قیمتشم خوبه
    اینو اگه اپل و سامی ساخته بودن قیمتش الان سه برابر بود
    هوآوی عالیه عالی

  4. امیر

    حدودا کی تو ایران میشه خریدش؟؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه