هواوی Mate 9 Lite را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت هواوی مدل جدیدتری از گوشی «میت ۹» (Mate 9) را با نام Mate 9 Lite معرفی کرد. این شرکت قبلا Mate 9، Mate 9 Porsche Design و Mate 9 Pro را معرفی کرده بود. حالا مدل لایت معرفی شده که می‌تواند نظر بسیاری از علاقه‌مندان به این محصول را به سمت خودش جلب کند.

گوشی میت ۹ لایت یک محصول میان‌رده به حساب می‌آید که با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری EMIUI 4.1 راهی بازار خواهد شد. البته این موضوع کمی ناامید کننده است، چرا که مدل‌های قبلی میت ۹ با اندروید ۷.۰ راهی بازار شده بودند.

گوشی میت ۹ لایت با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD راهی بازار می‌شود.  همچنین به جای اینکه از تراشه‌ی Kirin 960  روی این گوشی استفاده شود، از تراشه‌ی Kirin 655 استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

همچنین به نظر می‌رسد که این محصول یک مدل دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم داشته باشد.

تلفن همراه هوشمند میت ۹ لایت مانند دیگر مدل‌های میت ۹ از دوربین دوتایی بهره می‌برد که البته شرکت لایکا آن‌ها را نساخته است. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین چلوی آن هم ۲ مگاپیکسلی است.

باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه سنسور تشخیص اثر انگشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای راهی بازار می‌شود.

منبع: Huawei

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    میتوان گفت دقیقا همان honor 6x میباشد.

  2. Avatar shahin

    هووای و سامسونگ هم زیادی دارندشورش میکنن# آخه هفته ای یه مدل!!!# چه خبره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه