هواوی P20 لایت شباهت زیادی به آیفون ۱۰ دارد

۲۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
هواوی P20 لایت

پیش از این مشخص شده بود که هواوی قصد دارد در ۲۷ مارس ۲۰۱۸ (۷ فروردین ۱۳۹۷) از پرچمداران جدیدش یعنی هواوی P20 و P20 پلاس رونمایی کند. به نظر میرسد طبق رسم چند سال اخیر، هواوی در کنار این دو گوشی نسخهی ضعیفتر و ارزانتر P20 لایت را هم عرضه خواهد کرد. چیزی که در اولین رندرها و تصاویر لو رفته از پرچمدار جدید هواوی ما را شگفتزده کرد، شباهت زیاد آن به آیفون ۱۰ اپل بود. این تصاویر وجود یک بریدگی در بالای صفحهنمایش و دوربین دوتایی عمودی را نشان میدادند که هر دو جزو ویژگیهای شاخص طراحی آیفون ۱۰ هستند.

رندرهای مربوط به گوشی هواوی P20 لایت وجود بریدگی بالای صفحهنمایش و دوربین دوتایی عمودی را تایید میکنند.

حال یک منبع معتبر تصاویری از رندرهای مربوط به گوشی هواوی P20 لایت منتشر کرده است که وجود بریدگی بالای صفحهنمایش و دوربین دوتایی عمودی را تایید میکنند. البته بریدگی به نمایش درآمده در این رندرها از نظر اندازه جایی میان بریدگی کوچک اسنشال فون و بریدگی عریضتر آیفون ۱۰ قرار میگیرد. همانطور که میدانید بریدگی اسنشال فون تنها دور دوربین سلفی آن را فرا گرفته است، در حالیکه بریدگی آیفون ۱۰ مجموعهی پیچیدهای از دوربینها و سنسورها را در خود جای داده که فعالیت سیستم تشخیص چهرهی فیسآیدی، انیموجیها و سایر قابلیتهای مربوط به اسکن سهبعدی چهره را ممکن میکنند.

تا جایی که میدانیم، هواوی موفق شده است نوعی تکنولوژی تشخیص چهره را برای رقابت با فیسآیدی اپل توسعه دهد. احتمالا بخشی از این تکنولوژی راه خود را به نسخهی لایت هواوی P20 باز خواهد کرد. البته به احتمال زیاد مدل لایت تنها از تشخیص چهرهی دوبعدی بهره خواهد برد؛ شبیه به همان چیزی که پیش از این در گوشیهای سامسونگ و وانپلاس دیده بودیم.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه