هواوی P40 پرو احتمالا از زوم اپتیکال ۱۰ برابری بهره می‌برد

۲۹ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی P40 پرو

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، هواوی احتمالا قصد دارد قدرت زوم گوشی P40 پرو را نسبت به نسل قبل خود دوبرابر کند و حداکثر بزرگنمایی دوربین پریسکوپی آن را به ۱۰ برابر برساند.

«مینگ چی کو» که در زمینه‌ی افشای ویژگی‌های محصولات اپل شهرت زیادی دارد، این موضوع را مطرح کرده است. طبق اعلام این افشاگر، هواوی P40 پرو از دوربین زوم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/4.0 بهره می‌برد. این دوربین ظاهرا می‌تواند بزرگنمایی ۱۰ برابری را امکان‌پذیر کند که چنین مشخصه‌ای در بین گوشی‌های هوشمند تاکنون عملی نشده است. در همین رابطه باید به سامسونگ هم اشاره کنیم که قصد دارد برای گلکسی اس ۱۱ از دوربین زوم ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری استفاده کند.

هواوی P40 پرو

به نظر می‌رسد هواوی برای دستیابی به این مقدار بزرگنمایی، قصد دارد از ساختار مبتنی بر آینه و منشور استفاده کند. در حال حاضر، دوربین پریسکوپی گوشی‌هایی مانند P30 پرو و اوپو رینو فقط از لنز منشوری استفاده می‌کنند. همچنین طبق اعلام آقای «کو»، مدل معمولی P40 از همان دوربین زوم ۵ برابری بهره می‌برد. این تحلیلگر پیش‌بینی کرده که در سال ۲۰۲۰ تعدادی از گوشی‌های آنر و گوشی‌های سری میت و نوا هم با دوربین پریسکوپی با قدرت زوم ۵ برابری روانه‌ی بازار می‌شوند.

بر اساس پیش‌بینی مینگ-چی کو، گوشی‌های هواوی P40 با قیمت بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ یوان (۵۷۰ تا ۷۱۳ دلار) روانه‌ی بازار خواهند شد که گوشی‌های P30 هم در ابتدای عرضه تقریبا در چنین محدوده‌ی قیمتی قرار داشتند. گوشی‌های هواوی P40 در حالی باید جای نسل قبلی خود را پر کنند که اگر تغییری در وضعیت تحریم‌های آمریکا حاصل نشود، این گوشی‌ها نمی‌توانند با سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل به دست مشتریان برسند.

در مورد این ویژگی احتمالی هواوی P40 پرو چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. h

    با سلام
    اگه هوآوی این کاره کنه یه شاهکار عضیم در صنعت موبایل می کنه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه