هواوی P40 پرو ۵G در بنچمارک گیک بنچ دیده شد!

۲۶ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی P40 پرو 5G

روز گذشته گوشی مورد انتظار شرکت هواوی یعنی P40 پرو ۵G که یکی از گوش‌های سری هواوی P40 به حساب می‌آید در بنچمارک معروف گیک بنچ دیده شد.

هواوی P40 پرو ۵G با شماره مدل ELS-NX9 که قرار است کامل‌ترین گوشی سری P40 باشد با اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم آنبرد در بنچمارک گیک حضور یافت. این بدان معناست که مسلما شاهد نسخه‌های دیگر با میزان رم بیشتر هم خواهیم بود! متاسفانه در این بنچمارک مشخص نشده نام پردازنده بکار رفته در گوشی چیست اما با توجه به خبرهای زیادی که اخیرا منتشر شده تقریبا مطمئن هستیم کایرین ۹۹۰ به عنوان قلب تپنده سری P40 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پردازنده‌ای که در سری میت ۳۰ و گوشی تاشو میت ایکس بکار رفته و هرچند عجیب است آن را در پرچم‌در سال ۲۰۲۰ ببینیم اما با این اوصاف آنقدری قدرتمند هست که بتواند پاسخ‌گوی همه نیازهای کاربران باشد.

بیشتر بخوانید: تولید انبوه چیپست‌های ۵ نانومتری هواوی از ماه آگوست آغاز می‌شود!

هواوی P40 پرو 5G

اگرچه وجود کایرین ۹۹۰ در این گوشی همچنان یک حدس است اما امتیاز کسب شده توسط P40 پرو ۵G کم و بیش مشابه آنچه که میت ۳۰ پرو بدست آورد است. در این بنچمارک می‌بینیم که گوشی جدید توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۷۷۶ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳۱۸۲ را کسب کند. این در حالی بود که میت ۳۰ پرو در شرایطی تقریبا مشابه، به امتیاز ۷۵۴ و ۲۸۴۷ دست پیدا کرد!

در کنار هواوی P40 پرو ۵G مسلما گوشی‌های دیگری نیز عرضه خواهند شد که یکی از آن‌ها P40 و دیگری نسخه پرمیوم خواهد بود! در مورد نسخه پرمیوم اطلاعات خیلی زیادی در اختیار نداریم چون تا چند هفته پیش وجود آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما گفته می‌شود قرار است با ۵ دوربین راهی بازار شود؛ ۵ دوربینی که در یک ماژول مستطیلی شکل در پنل پشتی قرار خواهند گرفت.

تقریبا ۱۰ روز به معرفی رسمی این گوشی‌ها زمان باقی مانده و لذا در روزهای آینده مسلما خبرهای بیشتری در مورد جزئیات این دستگاه‌ها خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: این تصویر تبلیغاتی اعضای خانواده هواوی P40 را نشان می‌دهد

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Saeid

    خوبه هواوی یه موبایل جدید با دوربین

    جلو۶۴، ۱۰۸ودوربین عقب ۱۳،۳۲،۶۴،۱۰۸

    با رم ۱۶ و حافظه ۵۱۲ گیگابایت تولید کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه