هوای میت ۱۰ با اسم رمز معجزه ساخته می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش شرکت هواوی تصویری از گوشی میت ۱۰ منتشر کرد. در این تصویر گفته شده بود که این گوشی دوربین دوتایی دارد و در واقع عضو جدید گوشی‌هایی این شرکت است که دوربین دوتایی دارند. از طرف دیگر هواوی این گوشی را با هشتگ beyondthegalaxy معرفی کرد که قطعا طعنه‌ای به گوشی گلکسی نوت ۸ است. هواوی گفته که گوشی جدیدش هم از آیفون ۸ بهتر است و هم از گلکسی نوت ۸ که همین چند وقت پیش معرفی شد. لازم به ذکر است که گوشی جدید شرکت هواوی در تاریخ ۲۴ مهر ماه رسما معرفی خواهد شد.

حالا مشخص شده که جدیدترین گوشی هواوی با اسم رمز معجزه در حال ساخت است. در واقع هواوی خودش به این موضوع اشاره کرده بود که قصد دارد به کاربرانش معجزه‌ای نشان دهد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که هواوی میت ۱۰ به تراشه Kirin 970 ‌ مجهز شده که با استاندارد ۱۰ نانومتری ساخته شده است. این تراشه به چهار پردازنده Coretex-A73 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و چهار پردازنده Cortex-A53 مجهز شده است. در این تراشه، پردازنده گرافیکی Mali G-71 هم قرار گرفته است.

هواوی میت ۱۰

گوشی هواوی میت ۱۰ صفحه نمایش ۶.۱ اینچی بدون حاشیه دارد که نام آن (Full Screen) خواهد بود. صفحه نمایشی که دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. دوربین دوتایی این تلفن همراه هوشمند هم به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که یک سنسور رنگی و سنور بعدی سیاه و سفید خواهد بود.

 

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه