هیلو جدید برای هدست‌های واقعیت مجازی معرفی شد

۱۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتظار نداشتیم خبری از مجموعه بازی‌های «هیلو» (Halo) بشنویم، مایکروسافت اعلام کرد که یک نسخه مخصوص از هیلو را برای هدست‌های واقعیت ترکیبی کامپیوترهای ویندوز ۱۰ عرضه می‌کند. این بازی جدید که Halo Recruit نام دارد از تاریخ ۲۵ مهر ماه به صورت رایگان منتشر می‌شود. این بازی دنیای هیلو را در قالب یک محصول واقعیت مجازی پیش روی گیمرها قرار می‌دهد.

استودیوی ۳۴۳industries این بازی را طراحی کرده و به نظر می‌رسد که چیزی شبیه به بازی جنگ‌ ستارگانی باشد که چند وقت پیش برای هدست‌های واقعیت مجازی نشان داده شد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که Halo Recruit یک بازی کامل نیست و گیمرها هم در نقش مستر چیف قرار نمی‌گیرند؛ اما تجربه هیلو آن هم در دنیای واقعیت مجازی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

عرضه بازی‌های مختلف بخشی از استراتژی مایکروسافت در حوزه واقعیت مجازی خواهد بود و این شرکت اعلام کرده بود که از بازی‌های واقعیت مجازی شبکه استیم هم پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی‌های واقعیت مجازی از امروز این دسترسی را پیدا کرده‌اند که بتوانند بازی‌هایشان را برای هدست‌های واقعیت ترکیبی مایکروسافت بهینه کنند.

حالا باید ببنیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ایا مایکروسافت حاضر است این هدست‌ها را برای ایکس‌باکس وان هم عرضه کند؟

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه