هیوندای و کیا تا سال آینده ۵۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی می‌سازند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از شنیدن خبر تولید انبوه تیبای الکتریکی دیگر به آسانی می‌توانیم اهمیت خودروهای الکتریکی را در سال‌های پیش‌رو متوجه شویم! این که هر روزی که می‌گذرد، یک روز به پایان عمر اتومبیل‌های بنزینی و دیزلی و  شروع فصل جدید در تاریخ‌ خودروسازی جهانی نزدیک می‌شویم.

حالا گزارش‌های جدید خبر از تولید تیراژ ۵۰ هزار دستگاه از دو شرکت کره‌ای کیا و هیوندای می‌دهند. این دو شرکت وطنی توافق کرده‌اند تا سال تیراژ تولید خودروهای الکتریکی سال آینده را افزایش دهند. این تصمیم در راستای تبدیل شدن به دومین خودروساز بزرگ جهان از نظر تولید خودروهای سبز (هیبرید، پلاگین-هیبرید و الکتریکی) تا سال ۲۰۲۰ گرفته شده است.

به همین منظور کیا و هیوندای قصد دارند تا ۵۰.۰۰۰ دستگاه خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۱۸ تولید کنند. این اقدام می‌تواند برای رسیدن به هدف نهایی این دو شرکت کره‌ای کمک زیادی کند.

هیوندای قول داده تا با ساخت خودروهای شاسی‌بلندهای الکتریکی با پیل سوختی قدرتمند، برای رسیدن به هدف نهایی کمک بزرگی کنند. پیل سوختی یک مبدل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی است. پیل‌های سوختی که هیوندای در مورد آن‌ها صحبت کرده، باید بتوانند با یک بار شارژ، خودرو را برای طی کردن مسافت ۴۰۰ مایل (حدود ۶۴۴ کیلومتر بر ساعت) همراهی کنند.

منبع: Renewsable GreenCarReports
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه