واتس‌اپ ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

۱۳ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد افرادی که از واتس‌اپ استفاده می‌کنند از ۹۰۰ میلیون نفر هم گذشت. این خبری است که فیس‌بوک، صاحب این نرم‌افزار اخیرا داده. طبق گفته‌ی این شرکت، بیش از ۹۰۰ میلیون نفر ماهانه در واتس‌اپ فعالیت دارند.

در جدیدترین آماری که فیس‌بوک ارایه داده، تعداد کاربران فعال نرم‌افزار واتس‌اپ ۹۰۰ میلیون نفر اعلام شده است.

آمار قبلی فیس‌بوک، در ماه آوریل منتشر شده بود. فیس‌بوک شش ماه پیش گفته بود که واتس‌اپ ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این آمار جدید، افزایش ۵۰ درصدی تعداد کاربران واتس‌اپ را در ۱۲ ماه گذشته گوش‌زد می‌کند.

پس از خریداری واتس‌اپ توسط فیس‌بوک به قیمت ۱۹ میلیارد دلار، این اپ شاهد رشد زیادی بوده است. در ابتدای سال، این سرویس ۷۰۰ میلیون کاربر فعال داشت.

با تمام این اوصاف، واتس‌اپ هنوز هم به خود فیس‌بوک نرسیده است. فیس‌بوک ماهیانه ۱.۴۴ میلیارد کاربر فعال دارد که در مقایسه با تعداد کاربران ۳۱۶ میلیونی توییتر، چند بار بیشتر است.

با این حال، تعداد کاربران واتس‌اپ توانسته است از کاربران نرم‌افزار Messenger فیس‌بوک بیشتر شود. اپ مسنجر فیس‌بوک در حال حاضر ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

واتس‌اپ در سال ۲۰۰۹ میلادی راه‌اندازی شده است. این سرویس در ابتدا تنها اجازه‌ی فرستادن پیغام‌های متنی را می‌داد، اما به تدریج قابلیت‌هایی مثل پیغام صوتی یا تماس صوتی هم به آن اضافه شدند.

با توجه به اینکه استفاده از واتس‌اپ تنها در سال اول رایگان است، فیس‌بوک نگفته که چه تعداد از این ۹۰۰ میلیون نفر اشتراک سالیانه پرداخت می‌کنند.

منبع: Cnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حمید

    فکر کنم گاربرای اینستاگرام بیشترن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه